וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני בפגישה עם נתניהו: "אתה לא עושה מספיק מאמצים, לבנט וסער יש ממשלה סגורה"

26.4.2021 / 17:59

לוואלה! נודע כי יו"ר יהדות התורה נועד עם ראש הממשלה ומתח נגדו ביקורת ברקע המגעים להרכבת ממשלה. נתניהו חושש משיתוף פעולה מבחוץ של גפני עם ממשלת בנט-לפיד, אך האחרון הבהיר כי הוא הולך עם הליכוד - גם במחיר של אופוזיציה

בווידאו: בנט לפיד וסער מתייחסים לקשיים בהקמת ממשלת אחדות/צילום: ערוץ הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (שני) עם יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני. לוואלה! נודע כי במהלך הפגישה מתח גפני ביקורת נגד נתניהו: "אתה לא עושה מספיק מאמצים מול בנט וסער, יש להם ממשלה סגורה, אתה צריך לדעת את זה", אמר יו"ר יהדות התורה.

הפגישה התקיימה במשרד ראש הממשלה, לבקשת נתניהו, זאת ברקע החשש שלו מכך שגפני ישתף פעולה מבחוץ עם ממשלת בנט-לפיד. גפני היה אמור להיפגש היום עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, אך הפגישה נדחתה בשל לחץ פנים-חרדי. נתניהו תהה בפני גפני על הצורך שלו להסתייג מהתמיכה הנחרצת בממשלה בראשותו, וגפני שלל אפשרות של הימנעות כזאת. הוא אמר לנתניהו כי הוא הולך עם הליכוד, גם במחיר של אופוזיציה.

בנימין נתניהו, משה גפני. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
"לא עושה מספיק מאמצים מול בנט וסער". נתניהו וגפני/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

גורמים פוליטיים אמרו כי נתניהו "החל להפנים", כלשונם, כי הוא יהיה חייב לפנות את מקומו כראש הממשלה לטובת מועמד אחר מהימין לתקופה של שנה, כדי להקים ממשלת ימין, ובמטרה לסכל את הקמת הממשלה בראשות בנט ולפיד. יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, לא שלל את האפשרות הזאת, ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, תמך בכך כעדיפות ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully