וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' תקף בחריפות את נתניהו: יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 2:57

על רקע העימותים בירושלים וההסלמה בדרום תקף הלילה יו"ר הציונות הדתית את ראש הממשלה על דרישתו להשקיט את הרוחות. "נתניהו אשכרה קרא הערב 'להרגיע את הרוחות מכל הצדדים'? יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו", כתב

ריאיון | בצלאל סמוטריץ' 10 במרץ 2021. ראובן קסטרו
תקף בחריפות את נתניהו. בצלאל סמוטריץ'/ראובן קסטרו

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תקף הלילה (ראשון) את ראש הממשלה ואמר כי "אחרי אין ספור אירועי טרור ולינצ'ים של האויב הערבי בימים האחרונים ואחרי מטח טילים מעזה ליישובי הדרום נתניהו אשכרה קרא הערב 'להרגיע את הרוחות מכל הצדדים'? יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו". זאת, על רקע ההסלמה בדרום במהלך סוף השבוע והעימותים בין כוחות המשטרה ומפגינים פלסטינים במזרח ירושלים, שהמשיכו הלילה.

בתגובה לדבריו של סמוטריץ', הגיבו בליכוד: "אחרי שראש הממשלה והליכוד תרמו 3 מנדטים לציונות הדתית ושריינו להם ח"כ נוסף ברשימת הליכוד, וכשבצלאל סמוטריץ' לא שותף להערכות המצב הביטחוניות הרגישות ביותר, מוטב שסמוטריץ' יגלה מינימום של צניעות, אחריות והכרת הטוב ולא ישתלח בראש הממשלה שעובד לילות כימים לטובת ביטחון ישראל".

גם יו"ר יהדות התורה משה גפני התערב מאוחר יותר ותקף גם הוא את יו"ר הציונות הדתית: "סמוטריץ' יכתיר את יאיר לפיד כראש ממשלה, את אביגדור ליברמן כשר האוצר ויפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם".

כוננות משטרה בשער שכם, ירושלים, 24 באפריל 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
כוננות משטרה לקראת העימותים במזרח ירושלים, אמש/פלאש 90, יונתן זינדל

תשובתו של סמוטריץ' להתקפות הללו לא איחרה לבוא: "ביבי לא עשה לי טובה אישית ולכל אורך הדרך הדגשתי שאני לא מחויב לו אישית אלא לערכי הימין והציונות הדתית שלי", אמר, "‏הפקרת מדינת ישראל וביטחון אזרחיה לפורעים ערבים ואז ראש ממשלה שמרגיש מהאו"ם זה לא חלק מהערכים שלי. צר לי". והוא הוסיף "אני איש ימין, לא ביביסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully