וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט לליברמן: לא נקבל חרם על החרדים, מי שיקבל את קווי היסוד שלנו - מוזמן להצטרף

23.4.2021 / 13:28

ימינה השיבה לקריאתו של יו"ר ישראל ביתנו לאורך קמפיין הבחירות, והבהירה כי לא תפסול ישיבה עם אף קבוצה. במפלגתו של ליברמן הדגישו: "לא מחרימים שום מגזר לרבות החרדי, שנפל קורבן לעסקני ש"ס ויהדות התורה". סמוטריץ' תקף את בנט ושקד: הפרו את כל הבטחות הבחירות שלהם

בווידאו: הצהרת יו"ר ימינה, נפתלי בנט/צילום: ערוץ הכנסת

11 ימים לתום המנדט שקיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת הממשלה, בימינה הבהירו כי ישבו בממשלה עם כל מי שיקבל את מדיניותם. במפלגה פרסמו הודעת תגובה לדרישת ישראל ביתנו לאורך הקמפיין להדיר את החרדים מהממשלה.

"בנט לא יקבל חרם על החרדים או על נציגיהם, ולא על אף קבוצה בישראל", נמסר. "כל ממשלה בה נשתתף תדאג לכלל אזרחי ישראל, ולא תסמן אף מגזר לרעה. כל מפלגה שתקבל את קווי היסוד של הממשלה תוזמן להצטרף אליה".

נפתלי בנט יחד עם איילת שקד במהלך מסיבת עיתונאים בכנסת. 19 בנובמבר 2018. מרים אלסטר, פלאש 90, פלאש 90
לא פוסלים את החרדים. שקד ובנט/פלאש 90, מרים אלסטר, פלאש 90

בישראל ביתנו השיבו לימינה, ואמרו כי המפלגה "לא מחרימה שום מגזר לרבות המגזר החרדי שנפל קורבן לעסקני ש"ס ויהדות התורה אשר הפכו את מסורת ישראל למוצר על המדף, העומד למכירה לכל המרבה במחיר".

"הגדרנו באופן חד וברור את עמדתנו בנושא דת ומדינה כך שבקואליציה שתקום תהיה התייחסות מפורשת לנושאים כמו גיוס בני ישיבות, ברית הזוגיות, גיור על ידי רבני ערים, ביטול המונופול על הכשרות וכו'", הוסיפו.

סמוטריץ' נגד בנט ושקד: "הפרו את כל הבטחות הבחירות"

במקביל, יו"ר הציונות הדתית מתח ביקורת חריפה על ראשי ימינה נפתל בנט ואיילת שקד, שהקציבו שבוע לטובת בחינת התקדמות משא ומתן עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

אפילו אני לא האמנתי שנפתלי ואיילת יעשו את זה כל כך מהר, בוטה, מתוכנן מראש, בלי אפילו מראית עין של ניסיון להקים ממשלת ימין (בפועל הם עושים הכול כדי להכשיל את הקמתה), ותוך הפרת כל הבטחות הבחירות שלהם", מסר סמוטריץ'.

עוד הוסיף כי "אני מתנצל בפני מצביעי בנט-שקד שהולכו שולל אחרי ההכחשות שלהם בתקופת הבחירות על שלא התרעתי בפניהם חזק וברור יותר לפני הבחירות ועזרתי להם לפקוח עיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully