וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו הרחקה הוצא למפגין שגידף את רעייתו של זאב אלקין

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 11:49

ביהמ"ש המחוזי בירושלים אסר על רמי בן יהודה להתקרב למרחק של פחות מ-500 מטרים מבית המשפחה, להטריד אותם או ליצור עמם קשר. להחלטה קדמה תלונה שהגישה מריה נגד המפגין, שהגיע לביתה וקילל אותה ואת בתה. האזינו לדבריו ב-103FM

בווידאו: מפגינים תומכי נתניהו קיללו את רעייתו של אלקין, שהגיבה - "בגללכם הילדים בוכים בלילה"/מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא היום (רביעי) צו הרחקה נגד פעיל ליכוד שהגיע להפגין מחוץ לביתו של ח"כ זאב אלקין (תקווה חדשה), ותקף מילולית את רעייתו ומשפחתו. במסגרת ההחלטה נאסר על הפעיל, רמי בן יהודה, להתקרב למרחק של פחות מ-500 מטרים מביתה של מריה אלקין בפסגת זאב, להטריד אותה או את בני משפחתה בכל דרך וליצור עמם קשר.

מוקדם יותר הבוקר, התנצל בן יהודה באופן חלקי ב-103FM על חלק מהערותיו כלפי מריה אלקין. "על הבוגדת אני לא מתנצל, על הכינוי רוסייה אני מתנצל", אמר. "יש רוסים בליכוד, אני מעריך אותם. עושים בתקשורת טררם, זה משהו אחר. אמרתי בוגדת ואני עומד על זה. האישה הזו התערבה פוליטית. באנו, קבוצה של ליכודניקים, להפגין, והיא יצאה וגידפה אותנו. היא באה בטירוף".

הוא הוסיף: "אני בא להפגין מול אלקין, באזור שהוא גר. אני אלך להפגין מול כל חבר כנסת שבוגד בערכים של מדינת ישראל. אני קובע".

מפגינים תומכי נתניהו קיללו את רעייתו של אלקין, שהגיבה: "בגללכם הילדים בוכים בלילה"
19.04.21. מערכת וואלה!, אתר רשמי
"אלך להפגין מול כל חבר כנסת שבוגד בערכים של ישראל". בן יהודה מפגין מחוץ לבית של אלקין/אתר רשמי, מערכת וואלה!

האזינו לריאיון של בן יהודה ב-103FM

לדברי בן יהודה, הוא פעיל של הליכוד כבר 32 שנה. "אף אחד לא מפעיל אותי, שום דבר", אמר. "לא פגשתי את ראש הממשלה באופן אישי, רק כשהלכתי לכנסים שלו. יש לנו קבוצת חברים מירושלים, פעילי ליכוד, שבאים להפגנות ומכירים אחד את השני. יש גם קבוצות ווטסאפ ופייסבוקים. אף אחד לא מכוון אותנו, אנחנו חושבים שראש הממשלה הוא המנהיג הכי אדיר שהיה אי פעם למדינת ישראל".

הוא הוסיף כי "אין ספק שמותר לעזוב את הליכוד, אבל לא מתוך שנאה. את אלקין אני מכיר, ואני אומר לך שכפיות הטובה של אלקין גובלת בפשע. באנו חמישה ימים לפני ההפגנה הזו ודיברנו לליבו של אלקין. אמרנו לו שיחזור הביתה ונתנו לו חיבוק". על מריה אלקין, אמר בן יהודה כי "האישה הזאת יצאה אלינו והתפרצה עלינו. היא ניגשה אלינו ואמרה שלא תיתן לו. היא התערבה פוליטית. אין ספק, במוסריות שלה היא מושחתת. היא אכלה מהליכוד 30 שנה והיום היא באה בצורה גועלית".

אלקין ורעייתו. באדיבות המצולמים, מערכת וואלה!
נאסר על בן יהודה להטריד את המשפחה בכל דרך וליצור עמם קשר. זאב ומריה אלקין/מערכת וואלה!, באדיבות המצולמים

ברקע הקשיים בהרכבת הממשלה, קבוצת מפגיני ליכוד ותומכי נתניהו מגיעים בקביעות להפגין מחוץ לביתו של אלקין בפסגת זאב בירושלים. לאחר האירוע האחרון, אלקין עזב את פעילותו בכנסת וחזר לביתו, ורעייתו הגישה תלונה במשטרה.

בשבוע שעבר אירעה תקרית חריגה נוספת מחוץ לביתם, אז בתו בת ה-5 נבהלה מהקריאות הקשות והקללות של המוחים לאלקין ולתקווה חדשה לחבור לממשלת ימין. "לא נסלח לכם, אם לא תבואו להקים ממשלת ימין על מלא - כל יום ישמרו עלייך פה שוטרים. כל ערב תסגרי את התריסים, לא תוכלי לצאת מהבית", צעק אחד מראשי המפגינים לעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully