וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי נתניהו תקפו את אשתו של אלקין, שהגיבה: "בגללכם הילדים בוכים בלילה"

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 23:04

קבוצת מפגיני ליכוד התעמתו עם משפחתו של חבר הכנסת מתקווה חדשה ברקע המשבר הפוליטי. "אל תבואו אליי - תלכו לבעלי", השיבה אשתו מריה, ובהמשך הגישה תלונה במשטרה. בשבוע שעבר קראו מפגינים לעבר בתו בת ה-5: "כל ערב תסגרי את התריסים, לא תוכלי לצאת מהבית"

בווידאו: מפגינים תומכי נתניהו קיללו את רעייתו של אלקין, שהגיבה - "בגללכם הילדים בוכים בלילה"/מערכת וואלה!

ברקע הקשיים של הליכוד בהרכבת הממשלה, קבוצת מפגיני ליכוד ותומכי נתניהו מגיעים בקביעות להפגין מחוץ לביתו של ח"כ זאב אלקין (תקווה חדשה) בפסגת זאב בירושלים. אחרי שבשבוע שעבר בתו בת ה-5 של אלקין ספגה נאצות וקללות מהמפגינים, הפעם רעייתו של אלקין היא זו שנתקלה בהם.

"שמאלנית, מתועבת, בוגדת - רק כסף מעניין אותך, תמכרי את ארץ ישראל בשביל כסף", צעק אחד המפגינים שוב ושוב לעברה של מריה אלקין, שהגיבה: "אתם לא צריכים לבוא אליי, לכו לבעלי - בכנסת. פה אני והילדים שבגללכם בוכים בלילה". בעקבות האירוע, אלקין עזב את פעילותו בכנסת וחזר לביתו, ואשתו הגישה תלונה במשטרה.

מפגינים תומכי נתניהו קיללו את רעייתו של אלקין, שהגיבה: "בגללכם הילדים בוכים בלילה"
19.04.21. מערכת וואלה!, אתר רשמי
מתוך התיעוד/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בשבוע שעבר אירעה תקרית חריגה נוספת מחוץ לביתם, אז בתו בת ה-5 נבהלה מהקריאות הקשות והקללות של המוחים לאלקין ולתקווה חדשה לחבור לממשלת ימין. "לא נסלח לכם, אם לא תבואו להקים ממשלת ימין על מלא - כל יום ישמרו עלייך פה שוטרים. כל ערב תסגרי את התריסים, לא תוכלי לצאת מהבית", צעק אחד מראשי המפגינים לעברה.

אלקין צייץ אחרי התקרית הראשונה: "לידיעת חבורת המטורפים שבאו הערב להפגין ליד ביתי למען נתניהו, הבהילו את הילדה שלי בת החמש, צעקו לעברה שאבא שלה שמאלן ופושע ודרשו ממנה שאשתי תצא אליהם: תודה על התזכורת איך נראית היום תרבות השיח בבית שאתם קוראים לי לחזור אליו. אדוני ראש הממשלה - תודה על העידוד הנוסף לפעול למען ממשלת שינוי".

זאב אלקין בהגשת המלצות תקווה חדשה לנשיא ריבלין. ראובן קסטרו
הפגנות מחוץ לביתו. אלקין/ראובן קסטרו

‏יו"ר יש עתיד יאיר לפיד צייץ היום אחרי התקרית השנייה כי "האלימות המילולית המכוערת כלפי בני משפחתו של ידידי ‎זאב אלקין היא תחתית שפל המדרגה של פוליטיקת השנאה והפילוג. את זה בדיוק אנחנו צריכים לשנות. את זה בדיוק יכולה לשנות ממשלת אחדות ישראלית".

יור תקווה חדשה גדעון סער הצטרף לגינויים. "‏המתקפות הפרועות נגד מריה, רעייתו של חברי ‎זאב אלקין וילדיו ליד מעונם - חמורות ביותר", כתב בטוויטר. "ניסיון להפעיל לחץ על נבחרי ציבור בדרך זו, באמצעים הכוללים הטלת אימה ואלימות מילולית ופיזית, הן מסוכנות. על נבחרי הציבור לגנות זאת ועל משטרת ישראל מוטלת החובה למנוע הישנות אירועים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully