וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של אלקין נגד תומכי הליכוד שתקפו אותה: "עזבו אותי ואת הילדים שלי"

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 12:08

מריה אלקין שחזרה בשיחה עם וואלה! את המחאה האלימה של המפגינים מחוץ לביתה בפסגת זאב, ומול ילדיה הקטנים. היא סיפרה כי קבוצת אנשים חיכתה לה בחניה, והחלה להתגרות בה. "אי אפשר לקחת משפחה של פוליטיקאי כבת ערובה, הילדים שלי יושבים בסלון ופוחדים". האזינו

האזינו: רעייתו של זאב אלקין - "עברתי חוייה קשה"/מערכת וואלה!

רעייתו של ח"כ זאב אלקין (תקווה חדשה), מריה, תיארה הבוקר (שלישי) את התקיפה של תומכי הליכוד מחוץ לביתה בפסגת זאב בירושלים. בשיחה עם וואלה! היא סיפרה כיצד המפגינים הגיעו אליה ואל ילדיה, והחלו לתקוף אותה מילולית.

"עברתי אתמול חוויה מזעזעת", שחזרה אלקין. "חזרתי הביתה בסביבות השעה 18:20 בערב, אחרי שהקפצתי את הבן שלי לחוג כדורגל. קבוצת אנשים חיכתה לי בחניה, אותו רמי בן יהודה שכבר שבוע שעבר צרח לי ולעבר הבת בת החמש שלי ופגע במילים שמכוונות אלינו. הוא ועוד אנשים שהיו איתו התנפלו עליי והחלו בקול צעקה".

אלקין ורעייתו. באדיבות המצולמים, מערכת וואלה!
הותקפה מחוץ לביתה. זאב ומריה אלקין/מערכת וואלה!, באדיבות המצולמים

היא סיפרה כי ניסתה להרחיק את המפגינים מביתה ומילדיה, אך ללא הועיל. לדבריה, "רמי התגרה בי וממש יצא לעברי בקריאות נוראיות שלא קשורות לפוליטיקה בכלל: 'רוסיה מסריחה, גויה מתועבת, אישה רעה, אישה פסיכית, רודפת בצע, רק כסף מעניין אותך ועוד ועוד. זו תקיפה אישית שלי בעוד ששני הילדים הקטנים שלי יושבים בסלון בוכים, פוחדים".

"אין לי מלים להגיד, זה לא כלי לגיטימי זו לא הפגנה", מחתה אלקין. "אפשר להפגין נגד פוליטיקאי, ופוליטיקאי יודע כשהוא בוחר בדרך ציבורית שהוא נתון להשמצות וגנאי וכל התופעות האלו. אבל אי אפשר לקחת את המשפחה של פוליטיקאי כבת ערובה. זה מתועב ובזוי, זה חייב להיגמר כאן ועכשיו".

מפגינים תומכי נתניהו קיללו את רעייתו של אלקין מול ביתם. ללא, צילום מסך
מפגינים מחוץ לבית משפחת אלקין, אתמול/צילום מסך, ללא

בשבוע שעבר אירעה תקרית חריגה נוספת מחוץ לביתם, אז בתו בת החמש נבהלה מהקריאות הקשות והקללות של המוחים לאלקין ולתקווה חדשה לחבור לממשלת ימין. "לא נסלח לכם, אם לא תבואו להקים ממשלת ימין על מלא - כל יום ישמרו עלייך פה שוטרים. כל ערב תסגרי את התריסים, לא תוכלי לצאת מהבית", צעק אחד מראשי המפגינים לעברה.

אלקין צייץ אחרי התקרית הראשונה: "לידיעת חבורת המטורפים שבאו הערב להפגין ליד ביתי למען נתניהו, הבהילו את הילדה שלי בת החמש, צעקו לעברה שאבא שלה שמאלן ופושע ודרשו ממנה שאשתי תצא אליהם: תודה על התזכורת איך נראית היום תרבות השיח בבית שאתם קוראים לי לחזור אליו. אדוני ראש הממשלה - תודה על העידוד הנוסף לפעול למען ממשלת שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully