וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 25 נהרג בתאונת דרכים סמוך לנתניה

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 16:14

צוותי מד"א שהגיעו למקום סיפרו כי הם ראו את הצעיר שוכב מחוסר הכרה בתעלה מעבר לגדר ההפרדה, כשהאופנוע מוטל מאות מטרים ממנו. מותו נקבע במקום. במשטרה חוקרים את המקרה

זירת תאונת הדרכים בירושלים 11 במאי 2020. ישי לוי, תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
הרוג בתאונת דרכים/אתר רשמי, ישי לוי, תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע בן 25 נהרג היום (שבת) בתאונת דרכים בכביש 2, סמוך למחלף נתניה לכיוון צפון. צוותי מד"א שהגיעו למקום סיפרו כי הם ראו את הצעיר שוכב מחוסר הכרה ללא רוח חיים, ומותו נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

"מדובר בתאונה קשה. רוכב האופנוע שכב מחוסר הכרה בתעלה מעבר לגדר ההפרדה והאופנוע היה בהמשך הכביש במרחק של כמה מאות מטרים ממנו", סיפרה פרמדיקית מד"א, הדס ליברטי. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בנוסף לתאונה בכביש 2, שני גברים כבני 50 נפצעו היום באורח קשה ובינוני בתואנת דרכים בין רכב פרטי למשאית פלסטינית בכביש 60 בצומת רחלים שליד אריאל. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול רפואי והם פונו במסוק צה"ל לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. נהג המשאית נפצע קל ופונה לטיפול בבית חולים ברשות.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, 21 רוכבי אופנוע נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים. זאת, לעומת 18 רוכבים שנהרגו בתאריך המקביל בשנה שעברה. בשנה שעברה נהרגו 68 רוכבים בתאונות דרכים, השנה הקטלנית ביותר לרוכבים ב-15 השנים האחרונות.

מנכ"ל עמותת אור ירוק ארז קיטה אמר כי "מדינת ישראל מפקירה את רוכבי האופנועים כשבכל שנה יותר ויותר נהרגים ולא נעשה דבר כדי לצמצם את ההיפגעות הגבוהה שלהם בתאונות דרכים, אלא להפך, במקום להוסיף תקציבים לבטיחותם דווקא מורידים ומקצצים והתוצאה בהתאם. במשרד התחבורה חייבים להחזיר את הכסף שנלקח מהתכנית לשיפור מעקות הבטיחות שהורגות וחותכות את הרוכבים, ובנוסף להכיל את תכניות הבטיחות לרוכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully