וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של הצעירה שמתה מתגובה אלרגית לחלב ספדו: "הרגו אותה, זה לא היה צריך לקרות"

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 20:39

מאות השתתפו בהלווייתה של בת ה-22 בבית העלמין בחצור: "אושר כשמה כן הייתה - לכל מקום אליו הגיעה, הביאה אושר ושמחה". עורכי הדין המייצגים את המסעדה הבשרית הכשרה בה אכלה את הקינוח החלבי מסרו כי "החברה תבדוק האם אירע כשל נקודתי בתום לב"

בווידאו: אמה של אושר דרעי מתייחסת לאובדן בתה/צילום: אלי אשכנזי

מאות בני משפחה וחברים ליוו היום (שישי) את אושר דרעי, תושבת חצור הגלילית בת ה-22, בדרכה האחרונה, לאחר שמתה מתגובה אלרגית למוצר חלבי אותו צרכה. "הרגו לי את הילדה", ספד לה אביה, אבי דרעי. "זה לא היה צריך לקרות".

"היא הייתה ילדה כל כך טובה, בתי היקרה לי. אני לא מאמין שאנחנו נפרדים ממך ולא נפגש עוד לעולם", בכה האב. חברתה של אושר, טליה סננס, ספדה ואמרה כי "אושר כשמה כן הייתה - לכל מקום אליו הגיעה, הביאה איתה אושר ושמחה. כולם רצו את חברתך. נשארנו המומים וכואבים".

שמעון סויסה, ראש המועצה המקומית חצור הגלילית, אמר בהלוויה כי "זה מהאסונות הקשים שנפלו עלינו ביישוב. נכנסתי אתמול לבית המשפחה ולא היו בפי מילים לנחם, כי אין מילים לנחם. אושר, הלכת לארוחה לחגוג עם חברה כי רצית לשמוח את שמחת עם ישראל". הוא עוד הוסיף כי "למדנו על אושר שבכל מקום אליו היתה מגיעה היא הייתה במרכז והביאה אושר לחברים. אושר השאירה חותם אחריה - ב-22 שנותיה היא עשתה טוב לעולם".

אושר דרעי שמתה בעקבות אלרגיה לחלב  במהלך קינוח שאכלה במסעדה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
"ב-22 שנותיה היא עשתה טוב לעולם". אושר דרעי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

עורכי הדין אורון שוורץ, יוגב נרקיס ואופירה סמבל ממשרד שוורץ נרקיס ושות' מסרו בשם מנהל המסעדה כי "מרשינו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה. זו ללא ספק טרגדיה איומה והם מבקשים לשלוח תנחומיהם העמוקים למשפחה האבלה. נבקש להבהיר כי המסעדה מתנהלת באופן מופתי תוך דגש על נהלי עבודה סדורים ומוקפדים. לעניין נושא הכשרות ראוי בשלב זה שלא להסיק מסקנות נמהרות. החברה תבדוק האם אירע כשל נקודתי, בשגגה ובתום לב והיכן מקורו של הכשל".

ביום רביעי דרעי סעדה עם חברתה במסעדה בה שתיהן עבדו בעבר, והזמינה קינוח. ככל הנראה אחד מהעובדים נשלח לקנות מצרכים מחוץ למסעדה, וקנה גלידה חלבית. מיד לאחר שאכלה את הגלידה חשה ברע, אולם לא היה בידיה מזרק אפיפן, שנועד למקרה של תגובות אלרגיות ושבדרך כלל נשאה איתה. היא פונתה עצמאית לבית החולים זיו בצפת, שם מצבה הידרדר ונאלצו לקבוע את מותה.

המשטרה פתחה אתמול בחקירה, במסגרתה המסעדה נסגרה וחמישה חשודים, בהם הבעלים, השף ועובדי המקום, עוכבו לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully