וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 12:12

דובר צה"ל אישר כי מטוסי קרב וכלי טיס נוספים תקפו אתרים בהם מתקן אימונים של חמאס ותשתית של מנהרת טרור של הארגון. לפי ההודעה, הצעד הגיע בעקבות שיגור הרקטה שהתפוצצה בשטח ישראל. מדובר בלילה שני ברציפות של ירי מרצועת עזה

בווידאו: תיעוד תקיפת צה"ל ברצועת עזה בתגובה לירי רקטות לשטח ישראל/צילום: דובר צה"ל

חיל האוויר תקף הלילה (שבת) יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה. לפי הודעת דובר צה"ל, המטרות של מטוסי הקרב וכלי טיס נוספים כללו מתקן אימונים של חמאס, עמדת משגרי נ"מ, מפעל המשמש לייצור בטון לחפירת מנהרות טרור ואחסון אמצעי לחימה ותשתית של מנהרת טרור של הארגון. זאת, בתגובה לירי רקטה לעבר ישראל, שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול מוקדם יותר. בתקיפה לא היו נפגעים או נזק לרכוש.

זהו הלילה השני ברציפות במהלכו מתבצע ירי מהרצועה לעבר שטח ישראל. בלילה שעבר תקף חיל האוויר מטרות של חמאס ברצועה, בתגובה לירי רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח סמוך לשדרות. בין המטרות שהותקפו - אתרים לייצור אמצעי לחימה, מנהרת הברחת אמצעי לחימה ועמדה צבאית של חמאס.

שיגור רקטה מרצועת עזה, 15 בנובמבר 2020. -, צילום מסך
שיגור רקטות מעזה לעבר ישראל, נובמבר 2020/צילום מסך, -

הסבב האחרון בו שוגרה רקטה מהרצועה היה בחודש שעבר ביום הבחירות, אז היא התפוצצה בשטח פתוח סמוך לבאר שבע, בעת שראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בעיר. מדובר צה"ל נמסר אז כי זוהה שיגור אחד מהרצועה, ובעקבותיו הופעלה התרעה בשטח פתוח. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בשעות שבאו לאחר מכן, דובר צה"ל הודיע כי מטוסי ומסוקי קרב של חיל האוויר תקפו מטרות של חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי. בעקבות נפילת הרקטה נתניהו ביטל סיור מתוכנן בקלפי וקיצר את ביקורו בבאר שבע, שהיה חלק מסיור בערי הדרום לרגל יום הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully