וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מיום ראשון: תוסר חובת עטיית מסיכות המגן בשטח פתוח

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 20:48

שר הבריאות אדלשטיין הנחה את מנכ"ל המשרד פרופ' לוי לחתום על צו שיאפשר הסרת מסכות בשטח פתוח מתחילת שבוע הבא. הודעתו של השר מגיעה לאחר שאנשי המקצוע במשרד הבריאות המליצו על המהלך. למרות זאת, הציבור עדיין יידרש לעטות מסכות בשטח סגור

שוק הכרמל בתל אביב, בבוקר הראשון של הסגר. 8 בינואר 2021. ראובן קסטרו
חובת עטיית המסיכות בשטח פתוח תבוטל. שוק הכרמל בתל אביב/ראובן קסטרו

חובת עטיית מסיכות המגן בשטח פתוח תבוטל החל מיום ראשון - כך הודיע הערב (חמישי) שר הבריאות יולי אדלשטיין. הודעתו של השר מגיעה לאחר שאנשי המקצוע במשרד הבריאות המליצו על המהלך.

אדלשטיין הנחה את מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, לחתום על צו שיאפשר את הסרת ההגבלה. למרות זאת, הציבור עדיין יידרש לעטות מסכות בשטח סגור.

בהודעה מטעמו של אדלשטיין נכתב כי "המסכות נועדו להגן עלינו מנגיף הקורונה. לאחר שאנשי המקצוע הגיעו למסקנה כי הדבר לא נצרך עוד בשטח פתוח, החלטתי לאפשר את הורדת המסכות בהתאם להמלצתם. רמת התחלואה בישראל נמוכה מאוד הודות למבצע החיסונים המוצלח של ישראל, וכך ניתן לבצע הקלה נוספת עבורכם, אזרחי ישראל. אני מבקש מכם עדיין להיות מצוידים במסכה לצורך כניסה למבנים סגורים. יחד נשמור על תחלואה נמוכה".

בניגוד להחלטת קבינט הקורונה | פתיחת עסק מזון באבן גבירול, ת"א 29 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
הקלות נוספות מיום ראשון. אזרחים עם מסכות בת"א/ראובן קסטרו

לפי נתוני משרד הבריאות, 196 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר המאומתים בישראל ל-836,699. אמש נערכו 55,470 בדיקות, כששיעור החיוביים לנגיף הוא 0.4%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 2,984. בבתי החולים מאושפזים 338 חולים, מתוכם 126 מונשמים ו-209 חולים קשה. נכון להיום מתו 6,314 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל. לפי נתוני המשרד, 5,338,967 ישראלים כבר קיבלו את המנה ראשונה של החיסון נגד הנגיף, בהם 4,961,238 שקיבלו גם את המנה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully