וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך האינסטגרם: תושב מרכז הארץ התחזה לבת 16 ופגע מינית במאות ילדים

16.4.2021 / 13:09

על פי החשד, בן ה-32 פתח חשבונות פיקטיביים ברשת החברתית, כביכול במטרה לייעץ לנערים על מיניות וגיל ההתבגרות. דרכם, לכאורה שידל בני 15-11 לשלוח לו תמונות אינטימיות במשך כמה שנים וניהל איתם שיחות בוטות. לפני שבועיים נעצר, וביהמ"ש האריך את מעצרו בשבוע

בווידאו: תושב מרכז הארץ התחזה לבת 16 ופגע מינית במאות ילדים/מערכת וואלה NEWS

תושב מרכז הארץ בן 32 נעצר בחשד שהתחזה לנערה ברשת ושידל מאות ילדים ונערים לשלוח ולפרסם תמונות אינטימיות, בליווי שיחות מיניות ובוטות. הגבר נעצר לפני שבועיים, אחרי שלכאורה ביצע את העבירות לאורך כמה שנים. על פי החשד, הוא פתח חשבונות אינסטגרם בחזות של בת 16, שמעוניינת לייעץ לבני נוער בתחום ההיכרויות, מיניות וגיל התבגרות.

החשוד נעצר בגין מעשה מגונה בקטין, הטרדה מינית, מעשה סדום, קבלת דבר במרמה ומידע כוזב לפי חוק המחשבים. בית משפט השלום בראשון לציון האריך ביום שלישי את מעצרו בפעם השלישית בשבוע נוסף.

בן 30 התחזה לבת 16 ופגע מינית בילדים באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
הגיע לנערים דרך הסטורי/צילום מסך, אינסטגרם

יחידה 105 בלהב 433 פתחה בפעילות סמויה לאחר שהתקבלו תלונות אודות חשבונות האינסטגרם הפיקטיביים noar.mitbger.il ,noar_mitbager.il ("נוער מתבגר"). החשוד התחזה במסגרת אותם החשבונות לנער או נערה תחת השמות Nevolevi1, ori12peleg, peretzamit1 peretzamit42. בין היתר, הוא נהג לכאורה להעלות "סטורי" עם שאלות מיניות, שדרכם גילה פרטים על הנערים וכתב להם.

בן 30 התחזה לבת 16 ופגע מינית בילדים באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
"פעל תקופה ארוכה מול מאות ילדים". סטורי שהעלה החשוד/צילום מסך, אינסטגרם

לידי וואלה! הגיעו דברים שכתב החשוד לנערים אותם ניסה לשדל, תחת הפרופיל nevolevi1 בו התחזה לבן 14:

הקטין: מספר על ילדה בה הוא מאוהב.
החשוד: כבר התנשקתי מלא פעמים.
הקטין: משתף שהוא מתבייש להתחיל עם הילדה שהוא מאוהב בה.
החשוד: תפנה למנהלת העמוד, היא תעזור לך להגיע לאורגזמה. היא עוזרת לכולם.
הקטין: באמת?
החשוד: היא מסבירה איך לעשות, ואז היא מתארת כאילו אתם במיטה...
הקטין: וואו.

החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל ומלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה והמשרד לחיזוק וקידום קהילתי. "אנו פונים לכל מי שקיבל הודעה מפרופילי האינסטגרם ליצור קשר עם מוקד 105 בהקדם", ביקשו.

"מהחקירה עולה כי החשוד פעל תקופה ארוכה מול מאות ילדים כאשר הוא נחזה לקטינה בת 16, וכן בעוד מספר זהויות פיקטיביות ברשת, במטרה לרכוש את אמונם תוך שהוא קושר את הזהויות אחת בשנייה וכך יוצר אמון בקרב הילדים", מסרה המשטרה. "עם רכישת אמונם של הילדים, החשוד פעל לכאורה לנצל אותם מינית ולתת להם כביכול תחושה שהם בקשר מיני עמו. כל זאת באמתלה כאילו הוא מנהל אתר היכרויות לילדים הנותן ייעוץ מיני".

המשרד לחיזוק וקידום קהילתי הוסיף כי מדובר בעוד פרשייה שהגיעה לידי פיענוח בעקבות עבודתה המסורה של יחידה 105. "תפקידנו כהורים לפקוח את העיניים והאוזניים בכל המתרחש גם בזירה המקוונת".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully