וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרון עם מיטה בבית מדרש: הרב נתנאל דרעי הורשע בתקיפה מינית של תלמידיו

11.4.2021 / 21:44

דרעי הורשע בכך שביצע מעשי סדום ומעשים מגונים ב-3 מתלמידיו, תוך שהבטיח להם שידוך של אחת מבנותיו. בית המשפט גזר על הרב 6 שנים ו-10 חודשי מאסר בפועל וכן פיצוי של 150 אלף שקלים למתלוננים נגדו

בווידאו: נתנאל דרעי, החשוד בפגיעה קשה בתלמידים לאורך שנים רבות, מובל למעצר/מערכת וואלה! NEWS

בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע הערב (ראשון) את הרב נתנאל דרעי בן ה-39 שתקף מינית, לאורך שנים, כמה מתלמידיו הנערים בבית המדרש בו הוא מלמד בעיר. על פי הסדר הטיעון, יגזרו על הרב שש שנים ועשרה חודשי מאסר בפועל והוא יידרש לפצות את המתלוננים בסכום של 150 אלף שקלים.

הרב דרעי הורשע בעבירות של מעשי סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה, מעשה סדום בקטין מעל גיל 16, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה, מעשה מגונה ועבירות מין נוספות שביצע בשלושה מתלמידיו, כשבחלק מהמקרים העבירות בוצעו במשך שנים, כשהתלמידים היו בני 17-13.

בפרקליטות מחוז מרכז, שהגישה את כתב האישום, נמסר כי הסדר הטיעון כלל שינויים קלים בלבד בעובדות כתב האישום, ולא כלל שינויי בעבירות המיוחסות לו, ונחתם בהסכמתם של הנערים.

הרב נתנאל דרעי, החשוד בפגיעה קשה בתלמידים לאורך שנים רבות מובל למעצר. -, אתר רשמי
הרב נתנאל דרעי שהורשע בעבירות של מעשי סדום ומעשים מגונים בנערים/אתר רשמי, -

לפי כתב האישום, דרעי, רב ומנהיג קהילה בלוד, מנהל בית מדרש ומעביר לאנשי הקהילה וילדיהם שיעורי תורה במקום. בבית המדרש קיים חדר בו הוא העביר שיעורי תורה, בין היתר, גם למתלוננים. מתוך חדר הלימוד ישנה גישה לחדר פנימי עם מיטה, ששימש את הנאשם למנוחה, ובו הוא תקף מינית את המתלוננים.

במהלך שיעורי התורה, בהזדמנויות שונות, דרעי ביצע במתלוננים עבירות מין בחדר הפנימי, תוך שהוא מציין בפניהם כי קרבתם אליו תעניק להם מעמד גבוה וכי הוא ישדך להם את אחת מבנותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully