וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בטירה: אישה בת 38 נורתה ברחוב בעיר

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 18:58

כוחות משטרה הוזעקו לאזור לאחר שהאישה, תושבת העיר, נורתה באחד הרחובות. צותי הצלה העניקו טיפול ראשוני לאישה, אך נאלצו לקבוע את מותה בזירה. זהו הרצח הראשון של אישה ערבייה מתחילת השנה

זירת רצח אישה בטירה, 12 באפריל 2021. סעיד מטר, תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת הרצח בטירה, היום/אתר רשמי, סעיד מטר, תיעוד מבצעי מד"א

אישה בת 38 נורתה היום (שני) למוות בעיר טירה. ככל הנראה, הירי התרחש ברחוב בעיר, בה מתגוררת האישה, סוהא מנסור, בעלת מכון קוסמטיקה בעיר. כוחות משטרה הוזעקו לאזור, וכך גם וצוותי הצלה שהעניקו טיפול רפואי ראשוני לאישה, אך בהמשך נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית.

"הגענו למקום והובילו אותנו אל אישה שהייתה מחוסרת הכרה עם פצעי ירי בגופה", סיפר מוחמד מטר, חובש מד"א שהוזעק למקום. "ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

סוהא מנסור, נרצחה במכון יופי בבעלותה בטירה, 12 באפריל 2021. פייסבוק, צילום מסך
הנרצחת, סוהא מנסור/צילום מסך, פייסבוק

לפני נתוני מרכז אמאן, מתחילת 2021 נהרגו 32 ערבים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 31 גברים. זהו הרצח הראשון של אישה ערבייה מתחילת השנה, והרצח הרביעי בחודש אפריל. מתוך 32 המקרים של ערבים בשנת 2021, פוענחו שניים בלבד.

ביום שישי עצרה המשטרה גבר בן 38 בחשד שהשליך את אשתו מהקומה השנייה בבניין מגוריהם בכפר טובא זנגריה שבגליל. האישה פונתה על ידי צוות מד"א לבית החולים זיו שבצפת, כשהיא במצב בינוני. בתם בת ה-12 של השניים דיווחה למשטרה כי אביה משך בכוח את האם לכיוון החלון והשליך אותה מגובה רב. עם קבלת ההודעה, חוקרי המטרה הוזנקו למקום ועצרו את הגבר החשוד, שאינו מוכר למשטרה בשל אירועים קודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully