וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר השליך את אשתו מהקומה השנייה בטובא זנגרייה, מצבה בינוני

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 21:32

כוחות משטרה הגיעו לביתם של בני הזוג לאחר שבתם בת ה-12 התקשרה למוקד 100 והתריעה על מעשי האב. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את האישה במצב בינוני לבית החולים זיו. השוטרים עצרו את הגבר החשוד, בן 38, סמוך לזירת האירוע

אמבולנס בכניסה לבי"ח הדסה עין כרם. יונתן זינדל, פלאש 90
האישה פונתה במצב בינוני/פלאש 90, יונתן זינדל

המשטרה עצרה הערב (שישי) גבר בן 38 בחשד שהשליך את אשתו מהקומה השנייה בבניין מגוריהם בכפר טובא זנגריה שבגליל. האישה פונתה על ידי צוות מד"א לבית החולים זיו שבצפת, כשהיא במצב בינוני.

השתלשלות האירועים החלה סמוך לשעה 20:00 אז התקבלה במוקד מאה של משטרת ישראל. בתם בת ה-12 של השניים דיווחה לשוטרים כי אביה משך בכוח את האם לכיוון החלון והשליך אותה מגובה רב. עם קבלת ההודעה, חוקרי המטרה הוזנקו למקום ועצרו את הגבר החשוד.

הגבר אינו מוכר למשטרה בשל אירועים קודמים. החוקרים החלו באיסוף ממצאים ועצרו אותו סמוך למקום האירוע.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
בתם בת ה-12 הזעיקה את המשטרה/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודשיים נרצחה דיאנה דדבייב בת ה-35 ביישוב נעלה שבמטה בנימין. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה שרועה על הקרקע, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותה. כחודש לאחר מכן, המחלקה לחקירת שוטרים הגישה כתב אישום נגד בעלה, אמיר רז, בגין רציחתה, תקיפת ילדיו והתעללות בהם.

על פי כתב האישום, לאחר ויכוח בין בני הזוג, רז קשר את שלושת ילדיו הגדולים בחבל. אחרי שדיאנה שאלה למעשיו, הוא חנק אותה, דקר אותה, ומיד ירה ברגלה ובראשה. לאחר מכן קרא לילדיו הבוכים: "יש! אין עכשיו אימא".

התובעת בתיק, עו''ד נטלי חגי ממח"ש, אמרה במהלך דיון הקראת כתב האישום כי "ניתן לראות שהנאשם היה חדור מטרה, וכשהיה ניסיון של המנוחה להימלט הוא מנע את זה. גם כשאחת מבנותיו ניסתה לסייע לאמה - גם את הניסיון הזה הוא סיכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully