וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות הדעת פסיכיאטרית על החשוד ברצח בנו בקריית גת: לא כשיר לעמוד לדין

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 16:09

ביהמ"ש באשקלון קבע כי החשוד ברצח בנו בן ה-14 לפני כשלושה שבועות לא מסוגל לעקוב אחר ההליכים המשפטיים. דיון לגבי המשך הארכת מעצרו וכתב האישום יתקיים ביום ראשון. עורך דינו: "מצבו הנפשי הקשה בעת ביצוע הרצח - תוצאה מסמים קשים שניתנו לו במסווה של תרופה טבעית"

האב החשוד שדקר למוות את בנו בן ה-14 במהלך הארכת מעצרו בשלום אשקלון  18 במרץ 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
לא כשיר לעמוד לדין. האב החשוד/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בית משפט השלום באשקלון קבע היום (רביעי) כי האב החשוד ברצח בנו בקריית גת לפני כשלושה שבועות, אינו כשיר לעמוד לדין ולא מסוגל לעקוב אחר ההליכים המשפטיים. בחוות הדעת שהוגשה צוין כי בעקבות נטילת הסם חל שינוי מהותי במצבו הנפשי של האב, ולנוכח מצבו הקשה בית המשפט הורה על המשך אשפוזו.

עם זאת, חוות הדעת באשר לכישרותו בעת ביצוע העבירה - יכולה להיות מוגשת רק לאחר כתב האישום וקריאת החומרים על ידי הפסיכיאטר המחוזי. דיון לגבי המשך הארכת מעצרו, כתב האישום ושאלת כשירותו יתקיים ביום ראשון הקרוב בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב, מסרו בתום הדיון כי "עובדה שחלפו מספר שבועות מאז ביצוע הרצח ועדיין האבא איננו כשיר אפילו לעמוד לדין מלמדת בהכרח על מצבו הנפשי הקשה בעת ביצוע הרצח, אשר נגרם כתוצאה מן הסמים הקשים אשר הוענקו לו במסווה של תרופה טבעית מצד אותו מטפל שרלטן".

"לא זו בלבד שהסמים גרמו להתקף פסיכוטי, אלא שעד היום ניכרת השפעתם הרעה ולכן האבא עדיין שרוי במצב זה. אנחנו סמוכים ובטוחים כי הפרקליטות תדע למצות את מלוא חומרת הדין עם אותו המטפל אשר אחראי לטיפול הנפשע ולתוצאה המחרידה - רצח של ילד בן 14 במהלך שנתו", עוד נאמר מעורכי הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully