וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': ערבים שלא מכירים בארץ ישראל - לעם ישראל, לא יישארו; טיבי ענה בגרמנית: "גזען"

יו"ר הציונות הדתית עורר סערה לאחר שכתב בטוויטר ש"מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל". יו"ר תע"ל לא נשאר חייב: "העובדה שלא תהיה שר אלא בהישענות על ערבים עושה לי נחת", כתב, וכינה אותו גזען בגרמנית. חברי המשותפת להצהיר אמונים, אך סורבו

ריבלין לחברי הכנסת: חובה להכריע במחלוקות הכואבות, עליכם לגלות מנהיגות 06.04.21/צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' עורר היום (רביעי) סערה לאחר שפנה ליו"ר תע"ל אחמד טיבי בטוויטר וכתב ש"מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ולאורך זמן ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן". טיבי השיב לו בטוויטר וכינה אותו בגרמנית "גזען".

"שמעתי שאחרי שהרב שמואל אליהו שליט"א אמר שמוסלמי אמיתי צריך לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אחמד טיבי פער עליו את פיו. אז אחמד, מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ולאורך זמן ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן. הרב שמואל ורבבות תלמידיו, ובהם אנחנו, נדאג לכך", כתב סמוטריץ' בטוויטר.

הצהרה של יו"ר הציונות הדתית,  בצלאל סמוטריץ' בכנסת 4 במרץ 2021. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
"ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן". סמוטריץ'/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

בתוגבה שפרסם טיבי בטוויטר הוא כתב: "אוי בצלאל, היית ונשארת נער גבעות מתלהם. העובדה שלא תהיה שר אלא בהישענות על ערבים עושה לי נחת . המון נחת. אבל אני ערבי שלא סופר אותך. ולא רוצה לשכנע אותך בכלום ולא את הרב ההוא שאמר שהארץ מקיאה את הערבים... יאללה תחפף Du bist ein Rassist".

גם ח"כ עאידה תומא סלימאן (חד"ש) התייחסה למה שכתב יו"ר הציונות הדתית ואמרה כי "בצלאל סמוטריץ' הוא תלמיד של כהנא לא פחות מבן גביר - הוא מאמין בעליונות יהודית ובחזון הטרנספר.
הוא וחבריו הם אות קלון על הכנסת ועל הפוליטיקה הישראלית".

ארגון "תג מאיר" הנלחם בפשעי שנאה מסר כי "סמוטריץ' הטרנספריסט מבית המדרש של חדרי הלידה הנפרדים, מצעד הבהמות, הערצת הרב גינזבורג והחבירה לבן גביר הינו גזען חשוך ומסוכן שכל קשר בינו לבין יהדות שכל נתיבותיה שלום הינו מקרי בהחלט".

מוקדם יותר ביקשו חברי חברי הרשימה המשותפת (חד"ש ובל"ד) להצהיר אמונים כמקובל בהשבעת הכנסת ה-24, לאחר שאתמול סירבו לעשות זאת. יו"ר הכנסת יריב לוין סירב לכך, אף שאין לו עילה משפטית לעשות זאת.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully