וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים או רוח: מי דיבר אל הילדה מתוך המצלמה?

27.6.2021 / 23:06

אמא ראתה את הבת שלה מנופפת למוניטור בחדרה וכשהביטה בסירטון הזדעזעה לשמוע קול קורא: "עיזרי לי". המשתמשים ברשתות החברתיות היו בטוחים כי מדובר ברוח וממערכת האבטחה של המוניטור מתעקשים: "לא פרצו אליה"

אימא שמעה קול מסתורי קורא לעזרה במוניטור של התינוק/Zealousideal-Call-53/Reddit

אמא אחת נבהלה מאוד אחרי שראתה את בתה מנופפת לעבר המצלמה במוניטור שבחדר שלה בעוד קול מוזר לוחש "הצילי אותי". האמא ההמומה גילתה זאת אחרי שראתה את הסירטון, אותו פירסמה ב-Reddit כדי לשאול את דעת הגולשים במה מדובר.

היא הודתה שחשבה בתחילה כי מדובר במתיחה וכי מישהו פרץ למערכת ההפעלה של המצלמה שלה, אולם דעתה השתנתה כשהיא הגבירה את הקול של הסירטון.

היא סיפרה: "ראיתי את הבת שלי מנופפת למצלמה וחשבתי לעצמי איזו חמודה היא. הסתכלתי שוב על המצלמה ואז שמעתי משהו מטריד. היו נשימות כבדות וכשהפעלתי את זה שוב יכולתי לשמוע מישהו אומר: "עיזרי לי".

צפו בתיעוד

בתחילת הסירטון נראית האם עומדת ליד המראה בתוך החדר ומסתכלת על הבת שלה דרכה. הילדה הקטנה משחקת על הרצפה לפני שהיא נעמדת פתאום והולכת לכיוון מצלמת המוניטור, שמותקנת על הקיר של החדר. נשימות כבדות נשמעות ולפתע נשמע קול אומר כמה פעמים "עיזרי לי". הילדה מטפסת על המיטה ומנופפת למצלמה לפני שהסירטון נחתך - בדיוק בשלב שהיא מזיזה את הוילון.

האימא מספרת שהיא הזדעזעה עוד יותר אחרי שנורה בחדר התפוצצה מאוחר יותר באותו הלילה כשהיא הלכה לישון. הצופים ב-Reddit נשארו בהלם גם כן והיו כמה שטענו בתוקף כי הייתה ישות כלשהי בחדר. "יש לי רעד בעמוד השידרה, זה נראה אמיתי ומרגיש כמו רוח", כתב אחד, שני הוסיף: "הסירטון כולו גורם לי לצמרמורת בגלל התגובה של הילדה, היא נופפה למצלמה והסתכלה ישירות אליה כאילו היא מנסה להגיע לרוח".

עוד בוואלה!

הרגע המפחיד שבו "רוח רפאים" מושכת את הילדה מתחת למיטה

לכתבה המלאה

אחרים טענו כי כנראה המוניטור פשוט נפרץ על ידי אנשים שניסו לבצע מתיחה ושהם מאמינים כי הנשימות הן תוצאה של מישהו שמדבר ממערכת הקול של המצלמה. אלא שהאמא טוענת כי היא הפעילה מערכת ביטחון של שני שלבים והוסיפה: "הייתי שומעת את זה אם זה היה ממערכת הקול של המצלמה, והם היו גם פורצים לחשבון שלי".

היא טוענת שגם שלחה הודעות לשירות הלקוחות של Arlo, החברה שייצרה את המצלמה והם הבטיחו לה כי המצלמה לא נפרצה: "המצלמות של ארלו הן בטוחות ואי אפשר לפרוץ אליהן. המערכת שלנו מתוכנתת ברמת הביטחון הכי גבוהה כדי לשמור על הפרטיות של הענן שאליו מועלים הסירטונים".

האם ענתה למפקפקים: "הלוואי שזה היה מזוייף או שמישהו היה פורץ לי למצלמה. לא הצלחתי לישון בלילה. אני לא יכולה לחכות כבר לעבור דירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully