וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המפחיד שבו "רוח רפאים" מושכת את הילדה מתחת למיטה

29.4.2021 / 23:44

סירטון מדהים ששותף ברשתות החברתיות מראה ילדה קטנה בחדרה כשלפתע היא נבהלת, מתחילה לקרוא לאמה ונמשכת אל מתחת למיטה בצורה מוזרה: "הייתי משאיר את המפתחות של הבית לרוח ובורח משם"

אבא תיעד בתו הפעוטה נגררת אל מתחת למיטה ע"י כוח בלתי מוסבר/@joshdean0222

אב הצליח לתעד את הרגע המבעית בו הבת הקטנה שלו נראית כשהיא נגררת אל מתחת למיטה על ידי כוח בלתי מוסבר - ויש כמובן ברשת מי שמשוכנע שזו רוח רפאים. בסירטון ממצלמות האבטחה בחדר השינה של הילדה ניתן לראות אותה שוכבת על קצה המיטה ומשחקת עם הצעצועים שלה, כשלפתע בשעה 23:37 לפי השעון בסירטון, משהו מוזר מתחיל לקרות.

הסירטון הועלה לטיקטוק על ידי ג'וש דין, שנקרא שם @joshdean0222 עם הכיתוב: "הבת שלי נגררה אל מתחת למיטה, אישתי חושבת שהיא זחלה לשם לבד, אבל אני יודע שהיא נמשכה על ידי משהו". מהרגע שפורסם הסירטון הוא כבר נצפה כבר כ-16 מיליון פעמים ברשתות החברתיות השונות, והצופים מתקשים להאמין למה שהם רואים.

צפו בסירטון המלא

הילדה נראית בסירטון יורדת מהמיטה לפני שהיא הולכת לקצה שלה, היכן שהכרית מונחת, ומתחילה לזחול אל מתחתיה. לפתע נראה שהיא נכנסת לפניקה, מתחילה לבכות וקוראת "מאמי" כשהרגליים שלה נעלמות.

הסירטון קיבל עשרות אלפי תגובות מאנשים שנבהלו כשרובם מסכימים שנראה שמשהו מושך אותה. "אין שום סיכוי שהיא פחדה והחלה לבכות ופשוט זחלה לשם", כתב אחד ושני הוסיף: "אין סיכוי!". שלישי שאל: "היא בסדר? אשתך לא שמעה אותה? היא פוחדת וקוראת לאמא שלה. הלב שלי נפל".

אדם אחר שאל: "הייתי הולך, נותן את המפתחות לרוח והולך". מגיב נוסף לא היה משוכנע שמדובר בתופעה על טבעית וכתב: "ברור שהיא מחפשת איזשהו צעצוע והיא בכתה כי היא לא מצליחה לצאת".

עוד בוואלה

ראתה תינוק רפאים במוניטור של בנה - אבל לא תאמינו מה היא גילתה למחרת

לכתבה המלאה

האבא המשיך לתעד - הגולשים עדיין לא מאמינים

למרות הנחישות של האב היו רבים שחלקו על המסקנה שלו שהכל מעשה של רוח רפאים והסכימו עם אשתו שאין פה שום פעילות על טבעית. "ההסבר ההגיוני הוא שהיא רצתה את הצעצוע שלה וניסתה להגיע אליו אז או שהבינה שהיא תקועה או שהיא נבהלה בגלל שהיה חשוך," כתב מגיב הגיוני אחד. "הילדה כמובן טיפסה לשם וחיפשה צעצוע ואז בכתה כי היא לא הצליחה להבין איך לצאת", כתב אחר.

עם זאת, גולשים פחות סקפטיים קראו לאבא "לנקות את הבית מרוחות" ולא לתת לילדה לעזוב את טווח הראייה שלו. "אין שום סיכוי שהיא פחדה ובכתה וקראה לאמא שלה תוך כדי שהיא פשוט ממשיכה לזחול לשם ברצון," כתב אחד הצופים. "חוויה אישית זו איומות ומבעיתות, פנו לכנסייה המקומית שלכם ובקשו מים קדושים ותברכו את החדר אם לא כל הבית", אמר אחר.

האב פרסם כמה סרטוני המשך שהגיבו לציניקנים שהטילו בו ספק. בסרטון אחד האבא מגלה שאין שום דבר מתחת למיטה. "אחרי איזה צעצוע את יכולה ללכת?" הוא שואל רטורית את ילדתו. "שום דבר."

הוא גם פרסם צילומים שחשפו את מה שקרה לאחר שהילדה "נמשכה" מתחת למיטה. בסרטון אחד היא נראית קוראת להוריה במשך כדקה ובאחרים מראים את אמה נכנסת לחדר ומנחמת אותה.

הילדה בוכה

אמא נכנסת לנחם אותה

זה מה שקרה כשהם ניסו לצלם מתחת למיטה

בנוסף הוא פרסם גם סרטונים המציגים מקרים אחרים של פעילות על טבעית שקרתה לטענתו בבית, כולל סרט הכולל "קול" שאומר לילדה לשכב. ההורים טוענים שניסו לצלם מתחת למיטה, אך הטלפון של האב התקלקל כשניסה להציג את הסרטונים ולפרסם אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully