וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר של דמות מסתורית רצה ברחוב מעורר ויכוח ברשת

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 23:14

משטרת אוהיו קיבלה התרעה על דמות מסתורית שרצה ברחובות העיר. בעוד חלק בטוחים שמדובר בילדה קטנה שרצה לביתה, אחרים חושבים שהריצה והמראה שלה אינם אנושיים. שוטר שראה בעיניו את הדמות המסתורית מדווח כי היא נעלמה לנגד עיניו

תיעוד של דמות ילדה מסתורית/Werewolf Radar

תושבי מנטור, אוהיו, מפחדים לצאת מהבית לאחר תיעוד מטושטש (תמיד הוא חייב להיות מטושטש) שהגיע אליהם ממצלמת פעמון דלת בבית הממוקם על שפת ימת אירי, בו ניתן לראות דמות קטנה שרצה "מהר מדי לילדה" בשעת לילה מאוחרת. רבים סבורים שמדובר בחוצן או בדמות ממימד אחר, כשדיווח של אחד השוטרים במקום רק חיזק את הסברות.

תושבי מנטור מתווכחים על הסרטון מזה שבועות בפייסבוק, אך עד כה לא נמצא פתרון לתעלומה. מגוון תמונות וסרטונים של הדמות המסתורית פורסמו ברשת, אך התיעוד ה"ברור" מכולם מגיע ממצלמת פעמון דלת זמן קצר לפני השעה 23:00 ב-10 במרץ. המשטרה הגיעה למקום לאחר דיווחים על "ילדה בת 7 שרצה לבדה ברחוב".

אחד השוטרים סיפר שהבחין בעצמו בדמות המסתורית אך מהר מאוד היא נעלמה לנגד עיניו. "הופתעתי ממה שראיתי, מצד אחד נראה שמדובר בילדה קטנה, אבל היא רצה די זקוף ומהר מדי בשביל ילד". כשהשוטר ירד מהרכב כדי לבדוק במה מדובר, הדמות לא נראתה בשום מקום. באופן מוזר יותר, ערוץ החדשות המקומי WKYC מדווח כי כאשר השוטר בדק את מצלמת ניידת המשטרה שלו, הוא לא ראה שם דבר. חיפושים שנערכו בהמשך בידי מזל"ט משטרתי וצוותי כלבים הגיעו גם הם למבוי סתום.

צפו ושיפטו בעצמכם:

היעדרן של ראיות ברורות לאותה ילדה מסתורית, הביא רבים לשער כי השוטר ראה רוח רפאים. אף על פי שאחרים משוכנעים שגודלה הקטן של הדמות והריצה יוצאת הדופן שלה מצביעים על חוצן, אחד המגיבים שהציע שזו גם יכולה להיות רוח רפאים כתב: "איך אתם יכולים להיות בטוחים שרוחות רפאים אינן אמיתיות? מצד שני, זה יכול להיות סדק שקרה על הקיר המפריד בינינו לבין ממד אחר ולרגע מסוים מה שחשבנו שהוא רוח רפאים הוא פשוט אחד משוכני הממד הזה".

צופה ריאלי יותר שלל כל אפשרות שכזאת: "אלוהים, אתם יכול לראות את מחזירי האור שעל נעלי הספורט שלו. זה בן אדם. אני מקווה שהמשטרה מחפשת עכשיו אחרי פורץ או גרוע מכך, אחרי מישהו שבדרך להפוך לרוצח סדרתי".

החדשות המקומיות ניהלו דיון של רבע שעה בנושא

מי את דמות מסתורית?

רוח רפאים
חייזר
יצור ממימד אחר
ילד או ילדה
אדם מבוגר בריצת לילה
פיבי מ"חברים"
891 משתתפים

החברה למחקרים על טבעיים של מנטור, אוהיו, כתבה בפייסבוק, "פנו אלינו מספר אנשים ששאלו אותנו מה חשבנו על הסרטון החדש ששוחרר של רוח רפאים אפשרית בעירנו שנצפתה במצלמת פעמון דלת. בהתבסס על ניסיוננו, אנו מאמינים כי מדובר למעשה באדם שרץ והמצלמה אינה בפוקוס. עליכם לשקול גם אפקטים של תאורה וצל. אנחנו לא אומרים שזה לא יכול להיות משהו אחר, אנחנו רק אומרים שצריך לחקור היטב את הצילומים עצמם לפני שקופצים למסקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully