וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנה מראה בחנות עתיקות ושמע ממנה "קולות של רוח של ילדה"

30.3.2021 / 23:51

מתקשר עם רוחות משוכנע כי המראה שהוא קנה בחנות עתיקות היא רדופה ובאמצעותה ילדה בת 9 יצרה איתו קשר וביקשה עזרה: "אני עוסק בתחום במשך 20 שנה וזה הדבר היחיד שלקח אותי עד הקצה"

האם זה תיעוד של רוח רפאים מדברת מתוך מראה?/Walking with Spirit,

מתקשר עם רוחות רפאים משוכנע שהוא שמע קול של "רוח של ילדה קטנה" קוראת לו לעזרה דרך מראה שקנה לאחרונה בחנות ענתיקות. איאן גריפית'ס, המייסד של קבוצת החקירות העל טבעיות "מטיילים עם רוחות" טוען שהוא אפילו ראה את הדמות של הילדה משתקפת במראה והיה בהלם מהנוכחות שלה, זמן קצר לאחר שקנה את המראה בחנות בהינקלי שבלסטרשייר, אנגליה.

כדי להוכיח את הטענה שלו, איאן הקליט סרטון בו הוא מנסה לתקשר עם הרוח בעזרת מכשיר EVP (מכשיר שמתעד הופעות קולות אלקטרונים ונמצא בשימוש בקרב חוקרי תופעות על טבעיות בעיקר). בסירטון, שצולם בסביבה חשוכה, איאן מצליח ללכוד את מה שהוא מתאר כ"זמזום לא מוסבר" ברקע. כשהוא מנסה להסביר מה הוא עושה, הוא מצליח לשמוע קול ואיאן מפרש אותו כמשפט: "אתה תעזור לי".

האזינו לתיעוד של השיחה שלו עם "הרוח"

מה אתם אומרים?

טוב, זה קריפי!
איזה שטויות
387 משתתפים

מה או מי דיבר עם איאן דרך המראה?

בשיחה עם אתר האינטרנט סטפורדשיר לייב הוא סיפר: "קניתי מראה רדופה בחנות בהינקלי לפני מספר חודשים. הצלחתי לתעד דברים מדהימים באמצעות מכשיר ה-EVP ויש לי הוכחות באמצעות ההקלטות שלי. יש לי תמונות של הילדה במראה. לילדה קוראים אליסון מארי, היא סיפרה לי איך קוראים לה וביקשה ממני לעזור לה".

באמצעות סיאנס הוא טוען שהצליח לגרום לרוח להוציא קולות נעימים יותר. "היא לא נשמעת מבוגרת, בערך בת 9, אבל שמעתי על רוחות מבוגרות שמנסות לגרום לך לחשוב שהן צעירות. זה היה מפחיד לזמן מסוים, אני עוסק בתחום במשך כמעט 20 שנה, וזה היה הדבר היחיד שהלחיץ אותי עד היום".

צפו בסירטון המלא שלו

הוא גם ניסה לדבר איתה בשידור חי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully