וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו פעילות על טבעית": מצלמות האבטחה תיעדו צרחות קריפיות באמצע הלילה

30.12.2020 / 0:03

הסרטון שעלה ל"רדיט" חשף את יללות האימים בבית, שמזכירות את סרטי אימה ורוחות הרפאים. בעל הבית העלה את הסרטון לרשת וכתב: "יש הרבה התרחשויות מוזרות כאן". צפו

תיעוד של צעקה מקפיאת דם בסלון/Reddit u/ParrotParent

מאמינים ברוחות רפאים? אם לא וגם אם כן, כדאי שתקראו/תראו את האייטם הבא. סרטון שעלה לאחרונה לרשת ממצלמות האבטחה של בית מגורים חושף כיצד באמצע הלילה לפתע נשמעות צעקות אימים מצמררות שמזכירות את סרטי האימה המפחידים ביותר.

משתמשת "רדיט" בשם u/ParrotParent העלתה את הסרטון הקריפי לפורום שעוסק בתיעוד של רוחות רפאים ואמרה שהרעש היה כל כך חזק עד כדי כך שזה העיר אותה באמצע הלילה. היא בדקה את מצלמות האבטחה וגילתה שהרעש ללא ספק נשמע מתוך הבית.

צפו (והאזינו) ושיפטו בעצמכם

בקליפ אפשר לראות חדר חשוך וכמעט וריק מאדם, כשרק החתול השחור רובץ לו על הספה. לפתע, הצעקות מגיעות משום מקום והעירו אפילו את החתול משנתו. בכיתוב של הסרטון, בעל הבית כתב: "צעקות באמצע הלילה בזמן שאנחנו ישנים. זו המצלמה בסלון. יש הרבה התרחשויות מוזרות נוספות בבית הזה".

הצופים של הסרטון היו ברובם די מפוחדים כשאחד מהם כתב: "אין ספק שיש פעילות על טבעית בבית הזה. הצעקות האלו הזכירו לי סרט אימה שראיתי, זה ממש מפחיד". אחרים היו סקפטיים יותר וסברו שמדובר ברעשים של שועל או פומה. מה דעתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully