וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי בן ה-3 שנדרס למוות בדרום: לא מחפשים אשמים

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 15:39

שילה סעד נהרג ביום שישי האחרון, לאחר שמכונית פגעה בו סמוך לגן שעשועים בכפר מימון. הוריו משתפים כיצד התעקש ללכת לאותו הגן בו ארעה התאונה הטראגית. "הייתה זכות גדולה לגדל אותו שלוש שנים וחצי, היה ילד שהביא הרבה שמחה והרבה אהבה"

שילה סעד בן ה-3 שנהרג בתאונת דרכים בכפר מימון בנגב. באדיבות המשפחה
"ילד שהביא הרבה שמחה ואהבה לנו ולאחים שלו". שילה/באדיבות המשפחה

שילה סעד בן השלוש נדרס למוות ביום שישי האחרון, בזמן ששהה בגן שעשועים בכפר מימון שבמועצה האזורית שדות נגב. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, תוך כדי פעולות החייאה, אולם כשעתיים לאחר מכן נקבע מותו. הוריו לירון וליאל שיתפו היום (ראשון) בבית המשפחה כי הם לא כועסים על הנהג הפוגע, ו"לא מחפשים אשמים במקרה הזה".

"שילה היה בן הזקונים שלי, חייכן שאוהב את סמי הכבאי", לירון סיפר על בנו. ליאל, אמו של שילה, תיארה כי היא "מרגישה שהייתה זכות גדולה לגדל אותו שלוש שנים וחצי. הוא היה מתנה שאלוהים נתן לנו. רק אנחנו נשארנו עם הגעגוע והצער. הוא ילד שהביא הרבה שמחה ואהבה לנו ולאחים שלו. הוא שר בליל הסדר מה נשתנה עם האחים שלו". היא הוסיפה כי "הכל קרה נורא מהר אבל לא סיפרו לנו. לי, עד שלא הביאו אותי לבית חולים, כל הזמן אמרו לי 'הוא מונשם, תבואי לבית חולים', אני כבר הבאתי מלא בגדים לשבת, היה לי ברור שאני עושה שם שבת בבית החולים איתו, את החג, ואז כל הילדים עם תפילות ותהילים".

ליאל הבהירה כי היא "לא כועסת על הנהג ולא מאשימה אותו. הוא בן אדם מסכן, כואב לי הלב עליו, מסכן, נהרסו לו החיים, חושבת על אשתו, על הילדים. מה היא מרגישה, איזו מסכנה היא. אני מקווה שיהיה להם טוב, באמת, אני באמת מאחלת להם, שהם ייצאו מהמשבר הזה".

ליאל ולירון סעד, הוריו של שילה שנדרס למוות. יניר יגנה
"לא מחפשים אשמים במקרה הזה", הוריו של שילה/יניר יגנה
זירת תאונת דרכים בכפר מימון במועצה אזורית שדות נגב, 2 באפריל 2021. מד"א
זירת התאונה בכפר מימון/מד"א

"ביום שישי הלכתי עם שניים מהילדים שלי להתפלל מנחה בבית כנסת בכפר מימון. למדתי איתם ספר שנקרא 'יואש עולה למקדש' על בית המקדש, ספר ילדים עם ציורים. דיברנו על חול המועד", האב לירון תיאר את אירועי הבוקר שקדמו לטרגדיה. "יצאנו מבית הכנסת, נסענו למכולת של כפר מימון. במכולת עצמה אני קונה להם כל פעם הפתעה, אחרי שהם למדו איתי, ואז קניתי להם הפתעה... חזרנו לאוטו, כבר הנעתי לכיוון הבית, ואז שילה אמר לי 'אני רוצה ללכת לשחק בגן שעשועים'".

לירון סיפר כי על אף שהציע לשילה ללכת לגן השעשועים ליד בביתם במושב שוקדה - שילה התעקש "אני רוצה לגן שעשועים הזה". לירון נענה לו בחיוב, ושלח אותו לשם עם אחיו אביחי. כשהחל לנוע עם האוטו לכיוון גן השעשועים, הוא ראה "אנשים שהיו מסביב, רצים לכיוון הכביש. הבנתי שמשהו קרה. רצתי, יצאתי מהר מהאוטו, ואז ראיתי את שילה שמה על הכביש". לירון עוד הוסיף כי צוותי מד"א והצלה הגיעו למקום תוך זמן קצר מאוד, והחלו לטפל בשילה יחד עם רופא כירורג שגר סמוך. "נסענו לבית החולים, שם אמרה לי הרופאה שכבר מידית הוא נפטר מהמכה, היתה מכה ישירה בראש, הוא נפטר ממנה מידית, לא סבל".

"קראנו לו הדובי שלנו, הוא ילד כזה שכולם, כל אחד מהילדים, עכשיו בא אליי בשקט ואומר לי 'אבל אמא, שילה היה האח הכי קרוב אליי, שילה היה החבר הכי טוב שלי'" ליאל עוד סיפרה על בנה. "פתאום כל אחד אומר 'אבל אותו אני הכי אוהב מכל האחים שלי ואיתו, באמת הוא היה ילד שהביא הרבה שמחה והרבה אהבה". היא עוד שיתפה איך היה אומר לה "אמא, אני אוהב אותך, אמא את חמודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully