וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שד? סרטון הציפורניים הפך לויראלי לאחר שצופיו הבחינו בדמות מטרידה ברקע

23.5.2021 / 23:13

משתמשת טיקטוק פרסמה סרטון על הציפורניים הארוכות בהגזמה שלה, אבל הצופים הוטרדו ממשהו אחר לגמרי שקרה שם ממש מאחוריה. הם פרסמו סרטוני תגובות משעשעים לסרטון שלה, אך לה היה הסבר אחר למראות המטרידים

דמות מסתורית הופיעה ברקע של סרטון ציפורניים/@officialemobrat

הסרטון הבא מצמרר במיוחד ואנחנו לא בטוחים מה יותר הטריד אותנו - הציפורניים הארוכות בהגזמה של הבחורה המופיעה בו או הדמות המוצללת המסתורית שמופיעה לפתע מאחוריה. טוב, הציפורניים לוקחות בענק.

משתמשת הטיקטוק מריה מאי מתגאה בציפורניים שלה ועשתה מזה קריירה ברשת - שם יש לה לא פחות מ-4.5 מיליון עוקבים בטיקטוק ועוד כמה מאות אלפים באינסטגרם. לאחרונה היא פרסמה סרטון הדרכה שלה בו היא מסירה ציפורניים ארוכות במיוחד ומחליפה אותן באחרות, מוגזמות לא פחות. בעוד היא חשבה שזה מה שהביא לה את 30 מיליון הצפיות, זו הייתה דווקא דמות מסתורית שהופיעה מאחוריה שלכדה את עיניהם של הצופים המבוהלים. הדמות החשוכה מופיעה מאחוריה בתחילת הסרטון, כשהיא לבדה במטבח בזמן שהיא מסירה את הציפורניים.

צפו בסרטון שלה ונראה אם תקלטו את הדמות

@mooyahyah

Full video of my most recent set ? I'm going to redo her though ? #longnails

♬ original sound - mariyah may

בתגובות מיהרו הצופים לנחש מה זה היה. בעוד שיש כאלה שטענו שבטוח שמדובר בשד או סוג של מפלצת על טבעית, היו אחרים שטענו שזו "אנרגיה שלילית" שמקיפה את מריה על שהחליטה לגזור ציפורניים בשעת לילה, סוג של אמונה תפלה. כמובן שרבים טענו שלא מדובר בשום אירוע על טבעי וזה בסך הכל מישהו שעומד מאחוריה, או פשוט השתקפות אור או משהו דומה ואפילו פרסמו סרטוני תגובה משעשעים שבעצמם הפכו לויראלים.

הצופים נותרו בהלם:

אז מה באמת קרה שם?

דמות מסתורית הופיעה ברקע של סרטון ציפורניים. @mooyahyah, צילום מסך
דמות מסתורית הופיעה ברקע של סרטון ציפורניים/צילום מסך, @mooyahyah

מריה מצידה טוענת שהיא כלל לא הייתה מודעת למה שקורה מאחוריה באותן שניות וניגשה להביט שוב בסרטון. מהר מאוד היא הרגיעה את הצופים ועדכנה אותם לגבי ה"אנרגיה" שמופיעה בסרטון.

הנה היא מסבירה מה קרה:

"לפעמים זה שם, לפעמים לא", היא אמרה, "אבל תודה לכל מי ששאל אם אני בסדר". ברקע של הסרטון הזה נראה הארוס שלה זוחל על הרצפה מאחוריה - רמז ברור מצידה שה"דמות המסתורית" הייתה למעשה הוא, שהופיע עם הגב למצלמה - עובדה שהיא אישרה לאחר מכן בתגובות.

"הוא עומד שם כמו רוח רפאים, זה מפחיד", כתב אחד בתגובות ואחרת הוסיפה: "הלב שלי צנח לרצפה. למי אכפת מהציפורניים? תתחילי לשים לב מה קורה מאחוריך". אחד הצופים קלט די מהר במה מדובר וכתב: "יש שם מישהו שפשוט משתמש במיקרוגל. תרגעו כולם". לתגובה הזאת השיבה מריה: "למעשה אין לי מיקרוגל, אז אין לי מושג מה הוא עשה שם". אוקיי, עכשיו נלחצנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully