וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמה "שטן" מעל המיטה של הנכדים שלה ושמעה קולות באמצע הלילה

6.5.2021 / 6:36

טורי מקנזי התקינה מצלמה בבית של הבן שלה ולטענתה היא תיעדה דמות שטנית עם קרן על הראש וטפרים ארוכים. כל זה מספר ימים לאחר שהיא שמעה את נכדיה מדברים עם הדמות באמצע הלילה

מאמינים בשדים וברוחות? אתם לא לבד - סבתא אחת טוענת שהיא תפסה על חם "דמות של שטן" שעומדת ליד המיטה של הנכד שלה, מספר ימים בלבד אחרי שלטענתה היא שמעה את התינוק מדבר עם מישהו באמצע הלילה.

ב"דיילי מייל" דווח שטורי מקנזי בת ה-41 טוענת שהיא שמה מצלמה בחדר הילדים בבית של בנה ריאן אחרי שהוא דיווח שבתו בת השנתיים שמעה קריאות "go away" במיטה שלה. היא בדקה את הסרטונים ממצלמות האבטחה לאחר מספר ימים ומצאה לטענתה דמות מפחידה מאוד עומדת מטרים ספורים מאמבר הנכדה שלה ואחיה מייקל בן ה-7 חודשים בלבד.

הנה הוכחה?

ועוד אחת

לטענתה לדמות הייתה קרן על הראש וציפורניים ארוכות. טורי טוענת שהיא ניסתה מהנוכחות השטנית בבית על ידי שמן בוער, אבל שהדלת נפתחה ונסגרה לבד, הוילונות הוסטו ומוזיקה הופעלה.

האמא לחמישה שיתפה את התמונות האלו בפייסבוק וביקשה עצה, אך הרוב היו בטוחים שהיא זייפה את התמונות. למרות זאת היו כאלה שהסכימו שהדמות נראית כמו שטן והזהירו את הבן שלה שייעזוב את הבית.

ב-SUN הבריטי דווח שמקנזי הכחישה שיש לה בכלל ידע טכנולוגי לזייף תמונות שכאלה וכשהפוסט הזה שותף בקבוצה ייעודית של פעילות על טבעית, מנהלת העמוד כתבה: "אני רואה את זה כל הזמן. בכל מקום שיש תינוק חדש בבית, חברי הבית המתים קופצים לראות את התינוק. זו הוכחה מצולמת לכך שהסבים המתים מגיעים לבקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully