וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יידו אבנים והיכו במקלות: מתנחלים תועדו תוקפים פלסטיני בן 50 בבנימין

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 22:14

בתיעוד נראים כמה תושבי ההתנחלות אש קודש מכים גבר פלסטיני, ושני חיילים שנכחו בתקרית אינם מפרידים בין הצדדים. ארגון יש דין, שהפיץ את התיעוד, מסר כי הגבר שהותקף סובל מפציעות שונות. דובר צה"ל: "כוח צבאי קפץ לנקודה ופעל לעצירת האירוע"

בווידאו: מתנחלים תוקפים פלסטיני בן 50 באבנים ובמקלות ליד ההתנחלות אש קודש/צילום: יש דין

קבוצת מתנחלים תועדה תוקפת באלימות פלסטיני בשטח חקלאי סמוך להתנחלות אש קודש שבבנימין. בתיעוד שהופץ על ידי הארגון יש דין, נראים כמה רעולי פנים כשהם מכים גבר פלסטיני כבן 50 בשטח חקלאי במקלות ומיידים לעברו אבנים גדולות.

בארגון זכויות האדם יש דין טענו כי האירוע החל לאחר שקבוצה ירדה מכיוון אש קודש, ותקפה את אחד מתושבי ג'אלוד שהיה בחלקת אדמה ליד ביתו. קבוצת מתנחלים נוספת שהיו רעולי פנים הצטרפו לתקיפה גם הם, אמרו בארגון.

מתנחלים רעולי פנים תוקפים גבר פלסטיני בן 50 סמוך להתנחלות אש קודש, 3 באפריל 2021. יש דין, צילום מסך
היכו במקלות ויידו אבנים/צילום מסך, יש דין

עוד אמרו ביש דין כי התושב, בשנות ה-50 לחייו, שהותקף באבנים ומקלות סובל מפציעות שונות בחלקי גופו. "שני חיילים שהגיעו לאזור בסמיכות למתנחלים, החלו לירות רימוני הלם על תושבי ג'אלוד שניסו לסייע לתושב שהותקף", כתבו.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "חיכוך אירע בין מתיישבים לפלסטינים מוקדם יותר היום סמוך לכפר ג'אלוד שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין. עם קבלת הדיווח, כוח צבאי קפץ לנקודה ופעל לעצירת האירוע. הכוח ליווה את הפלסטיני חזרה לכיוון הכפר בכדי למנוע פגיעה נוספת".

שר הביטחון בני גנץ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "האירוע שבו תקפו רעולי פנים יהודים, פלסטיני ויידו עליו אבנים - חמור ויתוחקר. מי שמיידה אבן - מסכן חיים. מערכת הביטחון תפעל לשים את ידה על כל מי שמבקש לפגוע בחיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully