וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסירטון ששבר לנו את הלב: מעריץ של 'בן 10' הציע נישואים - וזה מה שקרה לו

4.4.2021 / 0:01

מעריץ די מגוחך של תוכנית הילדים החליט להציע נישואים לבת זוגו בשנים האחרונות אלא שהוא בחר לעשות זאת באמצע אזור המסעדות בקניון בניו ג'רזי. התגובה שלה הייתה משפילה במיוחד ואם זה לא היה מספיק - אנשים ברשת לעגו ללבוש שלו

הצעת נישואים שך גבר בתחפושת בם 10 השתבשה/matt10yo

סירטון מתסכל ושובר לב של גבר צעיר מציע נישואים לחברתו הפך לויראלי בשבוע האחרון בטיקטוק - אחרי שהיא דחתה אותו מול קניון מלא באנשים. בסירטון נראית האישה הולכת מהגבר שלובש חליפה ירוקה בהירה של הדמות Ben 10 מתוכנית הילדים, בזמן שהוא כורע ברך באזור המסעדות של קניון מנלו פארק בניו ג'רזי.

הבחורה, שעל פי הדיווחים נמצאת בקשר זוגי עם הגבר במשך שלוש שנים, דחתה אותו והלכה משם מיד לאחר שסירבה להצעה - מול האנשים ההמומים מסביבם.

הצעיר, שהאתר דיילי דוט מדווח שהוא יוטיובר בן 18 שמפרסם סרטונים ברשת תחת השם Matt10, נראה מאוד פגוע ממה שקרה לו והוא נעזר בחברים שהזמין למקום ובעוברי אורח שראו את התקרית בכדי לעמוד על רגליו ולהתאושש.

רגע ההצעה

ואז זה קרה

@matt10yo

Reply to @jamvs_lol133 This is what happens when I try to do nice things ##fyp ##relationship ##couple ##girlfriend

♬ original sound - RJ?

וככה הוא הלך משם

והוא משוכנע שזה בגלל הסטייל שלו

אבל אז הוא הפך לוויראלי ונראה ממש מרוצה ממה שקרה

האם זו מתיחה? צפו בו מספר "מה קרה באמת"

הסירטון ששותף בהתחלה בטיקטוק, צבר קרוב ל-10 מיליון צפיות ומאז הפך לוויראלי גם בטוויטר. אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב. רבים מהצופים הביעו צער על האכזבה שספג הבחור, אך רבים אחרים העדיפו להתייחס דווקא לבחירת הבגדים המוזרה שלו וליגלגו עליו.

אפילו החשבון הרשמי של מושל ניו ג'רזי פיל מרפי פרסם את הסירטון וכתב בטוויטר: "בבקשה אל תציעו לאנשים נישואין באזור האוכל של קניון מנלו פארק".

על פי מספר דיווחים מדובר במתיחה שהמטרה שלה הייתה למשוך תשומת לב ולהפוך לוויראלים ברשת, אולם מאט מכחיש בתוקף כי הכל מבויים וטוען שהוא בסך הכל מעריץ של הסדרה בן10 עם לב שבור. לדבריו הוא והבחורה בסרטון היו בזוגיות במשך שלוש שנים והוא היה משוכנע שהיא אוהבת אותו ותסכים להצעה. לטענתו חוץ מהטבעת היו לו בכיס גם כרטיסים לחופשה משותפת בפלורידה - שכבר לא תצא אל הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully