וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיל את טבעת האירוסין לאוקיינוס בהצעת נישואים שכמעט הסתיימה בהתקף לב

30.8.2020 / 0:12

רגע לפני שהמאורסת חטפה התקף לב, הגבר שלה הפתיע אותה בדבר נוסף

הצעת הנישואים שהשתבשה בגלל זריקת הטבעת לים/INSTGRAM

לכאורה מדובר בהצעת הנישואים הכי נדושה שיש: גבר כורע ברך על רקע הים והשקיעה ומציע נישואים לאהובתו כשהוא מוקף בחבריו הטובים ביותר. זה רק לכאורה, כי מה שקרה ברגע ההצעה הפך אותה לכזו שלא ישכחו אותה לעולם. מיילס ווס הפליג עם חבריו וחברתו אנג'י זאלסוב במפרץ סרסוטה, פלורידה כשזה לקח אותה רגע אל מפתן הסירה, כרע ברך והרים יד לכיוון השושבין שלו, רומן גריצאק, כדי שיזרוק לעברו את הקופסה עם הטבעת. רומן - שגם הכיר לו את כלתו לעתיד - שלף את הקופסה והשליך אותה לעבר מיילס, רק שמבלי לשים לב הוא זרק אותה גבוה מדי והקופסה עם הטבעת נפלה למים.

ההצעה הרומנטית קיבלה תפנית דרמטית כשאנג'י וחבריה נותרו המומים לראות כיצד הטבעת מושלכת לאוקיינוס. מישהו נשמע צועק לשושבין "אתה טיפש?" ואחד החברים ממהר לקפוץ למים בתקווה להחזיר את טבעת האירוסין היוקרתית לבעליה. למזלם, הקופסה צפה על המים והחבר הצליח לתפוס אותה. ההיסטריה לא הסתיימה שם, לאחר שהחבר החליט ב"טיפשותו" לפתוח את הקופסה במים כדי לבדוק מה מצב הטבעת רק כדי לחשוף לנוכחים על הסירה שהטבעת נעלמה וככל הנראה שקעה במים.

מיילס מציע נישואים לאנג'י בהצעה כושלת. Instagram/miles_vs, צילום מסך
הציע נישואים לחברתו על רקע השקיעה - אך לא הצליח לתפוס את הטבעת/צילום מסך, Instagram/miles_vs

הסרטון צבר 133 אלף צפיות בחשבונו של מיילס לפני ששותף ב-Barstool Sports שם צבר יותר מ-3.8 מיליון צפיות. הוא נחתך ברגע בו הנוכחים מגלים שהטבעת נעלמה וברשת רבים תהו מה עלה בגורל הטבעת והצעת הנישואים הכושלת. היו כמה שהתבדחו כי התאונה הייתה הדרך של היקום לסמן למיילס שלא יתחתן: "זה סימן! אל תעשה את זה", כתב אחד ואחר הוסיף: "מקווה שהנישואים שלכם יהיו יותר יציבים מההצעה הזאת". אחרים לא הבינו מדוע החתן והשושבין שלו חשבו שזה רעיון טוב לזרוק את הטבעת כשההצעה נערכת על מפתן הסירה. אחד כתב: "למה שמישהו אי פעם יזרוק טבעת למישהו שנמצא בחזית הסירה? זו קבלת החלטות שגויה של החתן". אחר הוסיף: "מה הבעיה לשים את הטבעת בכיס? מי חשב שההצעה הזאת היא רעיון טוב?".

מיילס מציע נישואים לאנג'י בהצעה כושלת. Instagram/miles_vs, צילום מסך
הרגע הנורא בו הטבעת נזרקת למים/צילום מסך, Instagram/miles_vs

אז נכון, אלה מכם שפקפק באמינות התקרית - צדקו. הקופסה שנזרקה למים הייתה ריקה כי זו הייתה מתיחה אכזרית שארגן מיילס לאשתו לעתיד. אנג'י אישרה מאוחר יותר באינסטגרם שכל זה היה מעשה קונדס של הארוס שלה ופרסמה את הסרטון המלא ביוטיוב, בו נראה מיילס פונה שוב לשושבין כדי לקבל ממנו את הטבעת האמיתית. אז למקרה שדאגתם - מיילס השובב כרע בפעם השנייה ברך והפעם הציע נישואים כפי שצריך. אנג'י אמרה "כן".

הנה הסרטון המלא:

מיילס מציע נישואים לאנג'י בהצעה כושלת. Instagram/miles_vs, צילום מסך
בסוף הייתה הצעה - הפעם עם הטבעת האמיתית/צילום מסך, Instagram/miles_vs
מיילס מציע נישואים לאנג'י בהצעה כושלת. Instagram/miles_vs, צילום מסך
אנג'י סולחת/צילום מסך, Instagram/miles_vs
מיילס, אנג'י, השושבין וחברתו. Instagram/miles_vs, צילום מסך
מיילס ואנג'י מימין והשושבין רומן משמאל עם חברתו/צילום מסך, Instagram/miles_vs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully