וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בטיול: הציע נישואים לבת זוגו מתחת למים - וטבע למוות

סטיבן וובר האמריקני ובת זוגו, קנשה אנטוואן, שהו בחדר מתחת למים באתר נופש בטנזניה. היא תיעדה אותו מצמיד מכתב לחלון התא עם הצעת נישואים, אך הוא מעולם לא שב מן המעמקים

עריכה: אסף דרורי

אזרח אמריקני טבע למוות בזמן שהציע לבת זוגו נישואים מתחת למים במהלך חופשה בטנזניה. סטיבן וובר ובת זוגו, קנשה אנטוואן, שהו בחדר מתחת למים במתחם "מנטה" שלחופי האי פמבה. התא, שעלותו 1,700 דולר ללילה, נמצא בעומק של עשרה מטרים. וובר תועד כשהוא מצמיד מכתב לחלון התא, בזמן שאנטוואן צילמה אותו מבפנים. עם זאת, היא סיפרה בפוסט שפרסמה בפייסבוק כי הוא "מעולם לא שב מהמעמקים האלו".

אתר הנופש הביע את תנחומיו על "טביעתו הטרגית" של וובר, שצלל לבד מחוץ לחדר התת-ימי. מנכ"ל האתר, מת'יו סאוס, אמר כי "כולם מזועזעים עד עמקי נשמתם" ממותו. מר סאוס אמר לרשת BBC כי צוות המקום הגיב ל"בעיה במים", אך כשהגיע לשם כבר "לא ניתן היה לעשות דבר".

אזרח אמריקני שהציע נישואים לאשתו במהלך חופשה בטנזניה וטבע למוות, ספטמבר 2019. אתר רשמי
בעומק של עשרה מטרים. וובר שולף את הטבעת/אתר רשמי

הטרגדיה התרחשה ביום חמישי האחרון, ביום השלישי לשהותם של הזוג בתא. וובר, תושב לואיזיאנה, צלל כשהוא עם משקפת על עיניו ועם כפכפים. הוא אחז בדף, שבו נכתב: "אני לא יכול לעצור את נשימתי מספיק זמן כדי להגיד לך את כל מה שאני אוהב בך, אבל כל מה שאני אוהב בך, אני אוהב יותר בכל יום!" בהמשך הסרטון, הפך וובר את הדף כדי לחשוף את ההצעה, לפני שהוא שלף טבעת אירוסים ממכנסיו עד שיצא מטווח הראייה - בפעם האחרונה.

אנטוואן אמרה כי בן זוגה "מעולם לא הצליח לשמוע את תשובתה" להצעתו, שהייתה "מיליון פעמים, כן". היא כתבה עוד כי "מעולם לא הצלחנו לאמץ ולחגוג את תחילת שארית חיינו יחד, כיוון שהיום הטוב ביותר בחיינו הפך לגרוע ביותר, בתפנית האכזרית ביותר שניתן להעלות על הדעת. אנסה להתנחם בעובדה שנהנינו מהחוויות המדהימות ביותר בימים האחרונים האלו, וששנינו היינו כל כך שמחים ונרגשים ברגעים האחרונים שלנו יחד".

עוד בוואלה!

"היה רוצה להיקבר כאן": חבריו של דוד שטבע במקסיקו מנסים להביאו לארץ

לכתבה המלאה
אזרח אמריקני שהציע נישואים לאשתו במהלך חופשה בטנזניה וטבע למוות, ספטמבר 2019. אתר רשמי
"היום הטוב ביותר בחיינו הפך לגרוע ביותר". וובר ואנטוואן/אתר רשמי

מחלקת המדינה אמרה כי היא מודעת למותו של אזרח אמריקני בטנזניה. "אנו מציעים את תנחומינו הכנים ביותר", נמסר. "אנו מוכנים לספק את כל הסיוע הקונסולרי המתאים".

אזרח אמריקני שהציע נישואים לאשתו במהלך חופשה בטנזניה וטבע למוות, ספטמבר 2019. אתר רשמי
"אני לא יכול לעצור את נשימתי מספיק זמן כדי להגיד לך את כל מה שאני אוהב בך"/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully