וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפוי ועדיין כואב: הציע נישואים בגלישה - והפיל את הטבעת למים

26.11.2019 / 0:04

גבר החליט בצעד פזיז להציע נישואים לחברתו תוך כדי גלישה - והפיל את הטבעת למים. לא תאמינו איך היא הגיבה לאבדה הכואבת

הציע נישואים בגלישה - והפיל את הטבעת למים/laurenoiye

גברים, להציע נישואים בתוך מי הים זה לא רעיון חכם. רגע אחד של חוסר ריכוז והטבעת תיעלם לכם בין הגלים. את זה למד על בשרו כריסטופר גארת' בן ה-38 שכרע ברך - תוך כדי גלישה על גלשן - וביקש מחברתו לורן אויה בת ה-32 שתינשא לו. כשניסה לשים עליה את הטבעת גילה שהיא כבר אינה בקופסה אלא עמוק בתוך המים.

לורן, תושבת הוואי, סיפרה שהשניים נפגשו לראשונה בזמן גלישה ומאז גם יצאו לדייטים נוספים בים הפתוח. כריס החליט שזה יהיה המקום המושלם להציע לה נישואים - אך מהר מאוד הבין שלכרוע ברך על הגלים כשאתה אוחז בטבעת זה לא דבר שמומלץ לעשות. לורן שיתפה סרטון ותמונות מההצעה ברשת, לפני שבעלה לעתיד הבין שהטבעת נעלמה. אל דאגה - עם או בלי טבעת, לורן אמרה "כן". התגובה שלה לאבדה הכואבת הייתה די מפתיעה.

רגע ההצעה - ממש לפני שהטבעת אבדה בים:

היא סיפרה על ההצעה באינסטגרם: "הבוקר החבר הכי טוב שלי @this_garth ואני יצאנו לגלוש. לא ידעתי שהוא הולך לבקש ממני להיות בת הזוג שלו לחיים". היא הסבירה את משמעות הגלים עבורם: "תפסנו גל יחד בפעם הראשונה שנפגשנו והרבה מהדייטים שלנו היו כאן. הסתובבתי כדי לוודא שהוא על הגל איתי והוא כרע ברך, שלף טבעת וצעק 'לורן, אני אוהב אותך! התינשאי לי?' בהתחלה חשבתי שזו בדיחה ואז הבנתי שזה ממש לא. כריסטופר גארת', אני אוהבת אותך ואני מודה לכוכבים שהתיישרו ולאבותינו שתזמנו את זה בשבילנו".

היא הוסיפה: "לחיי חיים של צחוק, פשטות ואותנטיות! אמרתי כן". מאוחר יותר סיפרה שכריס ביקש את ידה ממשפחתה לפני שהציע לה נישואים - ועל אף שהוא איבד את הטבעת הראשונה, מבחינתה לא הכל אבוד. היא אמרה: "כשכריס הבין שהטבעת נעלמה בים, הוא בהחלט היה מאוכזב, אבל היה לי רגע של בהירות ואמרתי לו 'הטבעת לא אבדה בים. הטבעת היא המתנה שלנו לאוקיינוס על כך שהפגיש וחיבר בינינו. מתנת הטבעת לאוקיינוס היא כדי לכבד את השושלת ואבותיך (כריס) שגלשו, דגו ודאגו למים האלה".

לורן סיפרה שכריס הציע לה נישואים שוב שבוע לאחר מכן - הפעם עם טבעת ועל אדמה יבשה. היא אמרה: "כשהוא כרע ברך שוב ושם את הטבעת על האצבע שלי, הוא סיפר לי סיפור, 'סיפור הטבעת'... לפני שהוא הציע לי (בפעם הראשונה) הוא ביקש את ברכתם של הוריי (אמי, אבי ואבי החורג). לאחר שקיבל את ברכתם, הוא עירב אותם במציאת ירושה משפחתית שתוכל להשתלב בעיצוב הטבעת שעוצבה בצורה כה מושלמת בידי מעצבת התכשיטים @jasondowjewelry. הטבעת מהממת, אך הסיפורים שהועברו אליי דרכה הם סיפורים שיועברו לדורות הבאים והסיפורים שלנו יחיו דרכם". כנראה שמצאנו עוד סיבה שלורן כל כך מחוברת לים: היא אוהבת לחפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully