וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנשים שהתחתנו עם כלבה, שמיכה, טטריס ורכבת הרים

31.1.2019 / 8:22

חשבתם שאמא שלכם לא אוהבת את בן או בת הזוג שלכם/ן? תראו לה את הכתבה הבאה. האנשים הבאים החליטו לשבור נורמות, או לשבור את התסכול ולהתחתן עם עצמים, בעלי חיים או דמויות וירטואליות. אחת מהן אפילו הספיקה להתגרש

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - כמה דברים שאולי לא ידעתם על חתונות

ברית הנישואין היא אחד הדברים העתיקים והקדושים ביותר למין האנושי. מדובר בחגיגת האיחוד של שני אנשים שמבטיחים לאהוב ולבלות את שארית חייהם אחד עם השני. אלא שלא כולם צריכים לחשוש שהם לא ימצאו את האדם שיהווה עבורם את הנפש התאומה, כי האפשרויות היום פחות מסובכות מהעבר.

כפי שהוכח על ידי מספר רומנטיקנים (או מטורללים, תחליטו לבד) מכל רחבי העולם, ברית נישואין לא חייבת להיות רק בין שני בני אנוש. יש אנשים שבחרו להתחתן עם עצמים, בעלי חיים, או דמויות וירטואליות. לא מדובר במחלת נפש. מחקרים שבוצעו בנושא הוכיחו שמדובר בנטייה מינית אמנם קצת מוזרה אך מקובלת. עד 2009 מערכות יחסים עם חפצים דוממים קיבלו ביטוי שלילי מצד מומחים מתחום הרפואה, אך עם פרסום מחקרה של ד"ר אמי מארש והקמת הארגון לאהבת חפצים OS (Objectum Sexuality, בתרגום חופשי "מיניות החפץ"), קשרים מסוג זה קיבלו לגיטימציה רפואית והמודעות להם גדלה.

האהבה לחפצים מתבטאת ברגשות עמוקים ובתשוקה עזה כלפי חפץ דומם, לו מעניק האדם מגדר (גבר או אישה) ונפש בעלת רגשות. אנשי ה-OS נמשכים לפריטים או למבנים מסוימים לפי צורתם, ממש כמו משיכה לגוף הנשי או הגברי, ומרגישים מחויבים אליהם. בניגוד לפטישיזם (הנטייה לייחס תכונות מדומות לעצמים), עבור אנשי ה-OS החפצים נתפסים כשותפים לחיים ולא כאמצעי לשיפור מערכות יחסים אנושיות.


הדיילי מירור הבריטי הביא את סיפורם של שמונה אנשים כאלה.


עוד בנושא:
סרטון החתונה המביך בעולם: היסטוריית הפורנו של החתן
באחריות: אלה תמונות החתונה הכי מטורללות שתראו
תפסה את בעלה ודודתה עירומים במיטה שישה שבועות אחרי החתונה
בגד עם האמא וברחה עם חברה: הסיבות הכי מטורפות לביטול חתונות

מייגן מרקל ביום נישואיה לנסיך הארי, 19 במאי 2018. GettyImages
לא בדיוק החתונה של מייגן מרקל, אבל לא פחות מעניין/GettyImages

האישה שהתחתנה עם טטריס

סטודנטית למתמטיקה חשפה כי היא מתכוננת להתחתן עם משחק הטטריס שלה. נורול מחבג'ין חסן נמשכת לחפצים והיא סיפרה כי היא ניהלה בעבר מערכת יחסים עם המחשבון שלה, לו קראו פייר, והודתה שהיא גם נמשכת לאייפוד שלה ולמערכת ה-GPS. אבל כיום הלב שלה שייך כולו למשחק הטטריס ובת ה-20 הקיפה את חדרה בעצמים שמזכירים לה את המשחק וציינה שהיא תתחתן איתו ברגע שתסיים את לימודיה באוניברסיטת פלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully