וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסה את בעלה ודודתה עירומים במיטה שישה שבועות אחרי החתונה

22.9.2018 / 0:09

זמן קצר מאוד אחרי שנישאה לבחיר ליבה, קים בת ה-33 גילתה שהוא בוגד בה עם לא פחות מאשר דודתה האהובה. כשהשמועות על הבגידה נפוצו, חברתה סיפרה לה שהרומן ביניהם החל כבר בערב חתונתה

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - התגובה המפתיעה של החבר שתפס את חברתו בוגדת בו על חם

קים אלקינס בת ה-33 מוולסנד, אנגליה, עברה גיהנום בחיי הנישואים המאוד קצרים שלה. שישה שבועות בלבד אחרי שהתחייבו לאהוב זה את זו לכל החיים, קים מצאה את בעלה, קני סלוקומבה, במיטה עם לא אחרת מדודתה וחברתה האהובה, לוריין אסלמונט בת ה-43. אחרי שסלחה והסכימה לתת לו צ'אנס נוסף, גילתה שהוא ברח הרחק עם דודתה ושהשניים בילו יחד כבר בערב חתונתה, בזמן שהיא קיבלה את האורחים.

בתקשורת הבריטית דווח שקים וקני הכירו ברשת ב-2009 והיא תיארה את הרגע כ"אהבה ממבט ראשון". לאחר שבעה חודשי זוגיות בלבד, קני הציע לקים נישואים והשניים עברו לגור יחד. בנובמבר 2010, קים הביאה לעולם את בנם איתן. זמן קצר לאחר מכן, דודיה, איאן ולוריין, נקלעו למשבר כשהתבקשו לפנות את ביתם ולא מצאו היכן לגור. קים הציעה להם בשמחה להתארח בביתם עד שימצאו דירה, "היה קצת צפוף כי יש להם שני ילדים, אבל לא חשבתי שהם יישארו לאורך זמן. חשבתי שלא ייקח להם יותר מדי זמן למצוא דירה", היא סיפרה ל"דה מירור".

קים אלקינס מצאה את בעלה בוגד בה עם דודתה. צילום מסך
קים אלקינס ובעלי קני סלוקומבה לפני שמצאה אותו בוגד בה עם דודתה/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully