וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתו בפייסבוק ועקצו 20 אלף דולר: בני דודים מהצפון הואשמו בשוד ועבירות נשק

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 9:08

בני דודים מהגליל פרסמו בפייסבוק מודעת שווא לפיה "בשניה אחת תוכל להכפיל את כספך". גבר מכפר קאסם התפתה להצעה והגיע לפגוש את השניים בצפון. כשהגיע הם שדדו ממנו 20 אלף דולר וירו לעברו בנשק

סרטון העוקץ של בני דודים מהגליל שנאשמו בשוד ועבירות נשק/עריכה ניר חן

שני בני דודים מראמה שבגליל עקצו תושב כפר קאסם ושדדו ממנו 20 אלף דולר. מכתב האישום שהוגש בשבוע שעבר נגד השניים, מוחמד עטור בן ה-20 ומערוף עטור בן ה-24, עולה כי הם הטמינו פיתיון שיצר מצג שווא של הכפלת רווח כספי. הגבר שהתפתה להצעתם הגיע לפגוש אותם, ובאותו מפגש עוקץ שדדו ממנו בני הדודים את הסכום.

לפי כתב האישום, במודעה שהפיצו ברשת החברתית שמטרתה הייתה לפתות את הקורבן נכתב: "בשנייה אחת תוכל להכפיל את כספך". לפי פרטי המודעה, בידיהם 40 אלף דולר בשטרות שהוצאו מהמחזור במדינות זרות וכי הם מוכרים אותם בחצי מהשווי המקורי שלהם.

תושב כפר קאסם שנתקל במודעה התפתה להצעה והודיע לשניים כי ברצונו לבצע איתם את העסקה - הוא ייתן להם 20 אלף דולר, ובתמורה השניים יעבירו לידיו את 40 אלף הדולרים שלכאורה יצאו מהמחזור במדינות זרות.

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
ניידת משטרה/אדריאן הרבשטיין

הגבר שנעקץ ביקש משני דודיו להסיע אותו לצפון. כשהגיעו לאזור כרמיאל הוא התקשר לנאשמים ואלו הנחו אותו להגיע למקום מפגש סמוך לראמה. בנקודת המפגש הוא התבקש להעביר את הכסף שברשותו לאחד מהשניים, בתואנה כי עליו לספור את הכסף.

לאחר שמסר את הכסף, החל אחד הנאשמים לברוח כשבידיו 20 אלף הדולרים שזה עתה קיבל. התושב הנשדד יצא ממכוניתו וביקש לרדוף אחריו, אך לאחר זמן קצר יצא הנאשם השני ממקום בו הסתתר והחל לירות לכיוונו. התושב נבהל ושב למכוניתו וביחד עם דודיו הם נמלטו מהמקום.

התושב פנה למשטרה שהחלה לחקור את נסיבות האירוע ועוד באותו הערב עצרה את שני הבני דודים וחשפה את שיטת העוקץ שלהם. בני הדודים מראמה נאשמו בגין עבירות נשק, ירי ושוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully