וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שוחרר ממעצר בצפון - לאחר שבימ"ש קבע שגרושתו השתמשה לרעה בילדיהם

22.3.2021 / 23:42

בית המשפט בנצרת דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של הגבר, שנעצר עקב ויכוח עם גרושתו אצל מי בנותיהן צריכות לשהות במהלך הסופ"ש. בעזרת תיעוד מהאירוע, השופט מצא כי בעוד הגבר ניסה להימנע מהאינטראקציה, המתלוננת "עשתה שימוש לרעה בבנותיהן הקטינות"

היכל המשפט, נצרת. גוגל מפות, מערכת וואלה! NEWS
הגבר נעצר בעקבות ויכוח שפרץ בינו ובין גרושתו בנוכחות ילדיהם. בית המשפט בנצרת/מערכת וואלה! NEWS, גוגל מפות

שופט בית משפט השלום בנצרת דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של גבר מהצפון והורה למשטרה לשחרר אותו לאלתר וללא כל תנאי, זאת לאחר שנעצר בסוף השבוע בעקבות ויכוח שפרץ בינו ובין גרושתו בנוכחות ילדיהם. "לא ניתן להשתחרר מן הרושם כי מדובר בשימוש לרעה מעצם הגשת התלונה", כתב בהחלטתו השופט אסף זגורי.

זגורי, המשמש גם כשופט משפחה, ציין בהחלטה כי "בלב בית המשפט ספק רב אם מבחינה מגדרית המצב היה שונה, אם הייתה מוגשת בקשת מעצר נגד חשודה באירוע דומה או שמא המשטרה הייתה משחררת אותה עוד בתחנה". בנוסף מצא השופט כי "לא ניתן להשתחרר מהרושם כי המתלוננת עשתה שימוש לרעה בבנותיהן הקטינות אותן הביאה סמוך לדירת החשוד והחלה בויכוח סוער איתו, תוך שהיא פונה גם אל הילדות ומודעת לנזקים שהיא גורמת להן, לפחות לפי הצהרותיה שתיקח אותן אחר כך לטיפול פסיכולוגי".

המשטרה פנתה בסוף השבוע לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצר הגבר, בעקבות העימות עם גרושתו. את החשוד ייצגה הסניגוריה הציבורית.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הגבר שוחרר ממעצר, על אף בקשת המשטרה להאריך את מעצרו/ראובן קסטרו

מהדיון בבית המשפט עולה כי בסוף השבוע הגיעו האישה ושתי בנותיה ממרכז הארץ לביתו של הגרוש שלה, שמתגורר בצפון הארץ. בין בני הזוג לשעבר פרץ ויכוח אצל מי צריכות להיות הילדות באותו סוף שבוע. השניים תיעדו במצלמותיהם את העימות, ולאחר שהשופט צפה בסרטונים הוא מצא כי "המתלוננות מקנטרת את המשיב ללא הרף ומכנה אותו בכינויי גנאי - 'אפס, גמד, לא סיים כתה ג', לא יודע לקרוא חוזים' ופונה לילדות ואומרת להן כי אביהן לא רוצה לפגוש בהן". עוד ציין השופט כי הגבר ניסה להימנע מאינטראקציה עם האישה וביקש כי לא תדבר בנושא הילדות בנוכחותן.

"בשלב מסויים איבד את קורת רוחו ועשתונותיו והעיף כוס קפה שהייתה בידו לעבר המתלוננת". מהדיון עולה כי הכוס לא פגעה באשה ולא ברור האם הקפה שנשפך פגע בה. לדברי השופט ספק אם מדובר בעבירת תקיפה. כמו כן, על רקע הקינטור של האישה, אמר השופט כי הוא בספק אם התיק אי פעם יכול להבשיל לכתב אישום ואף אם כן, לחשוד עומדות הגנות רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully