וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשך כשעה: תקלות בווטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 22:10

ברחבי העולם דיווחו כי שירותי המסרים של ווטסאפ ופייסבוק כמו גם אפליקציית אינסטגרם קרסו. בווטסאפ נכתב שהוא מנסה להתחבר לשרת, ובאינסטגרם התקבלה ההודעה "אנחנו מצטערים, אך משהו לא תקין כרגע". לאחר כשעה השירותים חזרו לפעילות רגילה. פייסבוק: "תודה על הסבלנות"

ווטסאפ. ShutterStock
תקלה עולמית. ווטסאפ ואינסטגרם/ShutterStock

גולשים ברחבי העולם דיווחו הערב (שישי) על קריסת אפליקציית ווטסאפ, אינסטגרם ומסנג'ר של פייסבוק. בווטסאפ, משתמשים קיבלו הודעה שהאפליקציה מנסה להתחבר לשרת, ואילו באינסטגרם התקבלה הודעה "אנחנו מצטערים, אך משהו לא תקין כרגע". בתום כ-45 דקות השירותים חזרו לפעילות רגילה, ומפייסבוק נמסר "תודה על הסבלנות, אלו היו 45 דקות ארוכות, אבל חזרנו".

על פי מפת התקלות באתר Downdetector, השיבושים המתרחשים בעיקר במדינות אירופה, ארצות הברית ודרום אמריקה. בין המדינות בהן קרסה האפליקצייה נמנות גם מקסיקו, ברזיל, מצרים, לבנון, ארגנטינה, דרום אפריקה, ניגריה, ערב הסעודית, הודו, סינגפור ועוד.

על פי נתוני ווטסאפ, מעל ל-1.5 מיליארד משתמשים בשירות המסרים הפופולרי ב-180 מדינות . מתוך 1.5 מיליארד המשתמשים, כמיליארד משתמשים פעילים מדי יום. הודו מהווה את השוק הגדול ביותר עם כ-200 מיליון משתמשים ויש המעריכים כי מספר המשתמשים עלה ל-300 מיליון. מדי דקה נשלחות 29 מיליון הודעות ומדי יום נשלחות לא פחות מ-65 מיליארד הודעות.

מעת לעת, מתרחשות תקלות דומות בשירותי המדיות החברתיות, כשבולטת שבהן התרחשה באפריל אשתקד, אז כל אפליקציות פייסבוק, לרבות זו של הרשת החברתית, ווטסאפ ואינסטגרם קרסו למשתמשים בשל תקלה גלובלית שמנעה שליחה וקבלה של הודעות, ובייחוד תמונות וסרטוני וידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully