וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל במדרגות: ביידן מעד בעת שעלה למטוס האייר פורס 1

נשיא ארה"ב בן ה-78 מעד כמה פעמים בעת שעלה למטוס הנשיאותי, בדרכו לאלטלנה. מהבית הלבן נמסר כי הוא ""בסדר גמור" וכי ייתכן שההמעידה נבעה בעקבות הרוחות העזות

בווידאו: נשיא ארה"ב ביידן מועד בדרכו למטוס הנשיאותי/צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן תועד היום (שישי) מועד כמה פעמים בעודו מטפס על מדרגות העלייה למטוס ה"אייר פורס 1" הנשיאותי, לקראת המראתו לג'ורג'יה שבאטלנטה. מהבית הלבן נמסר כי ביידן, בן ה-78, "100% בסדר גמור", וכי ייתכן שהנפילה נגרמה כתוצאה ממשבי הרוח החזקים.

בתיעוד התקרית, ביידן נראה תחילה מועד בפעם הראשונה ומצליח להתאושש מיד כדי להמשיך לעלות בגרם המדרגות, אך אז הוא נפל בשנית ובפעם הזו היה נראה כי הוא יצא מעט משיווי המשקל. הנשיא הצליח לקום לאחר כמה שניות בודדות, ובריצה קלה המשיך את דרכו לכניסה המטוס - שם הסתובב והצדיע לנוכחים כדי לסמן שהוא בסדר.

בסוף נובמבר, ביידן סבל משבר בכף רגלו הימנית בזמן ששיחק עם אחד מכלביו. הוא האדם המבוגר ביותר אי-פעם שנבחר לתפקיד נשיא ארצות הברית.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מועד בדרכו למטוס הנשיאותי, 19 במרץ 2021. רויטרס
ביידן ברגעי הנפילה, היום/רויטרס

ביידן טס לג'ורג'יה כדי לבקר במרכז לבקרת מחלות ומניעתן במדינה. כמו כן, הנשיא עתיד להיפגש בעיר עם ראשי הקהילה האסייתית-אמריקנית, זאת בעקבות מסע ההרג במכוני הספא ברחבי אטלנטה, שבו נורו למוות שמונה אנשים, בהם שש נשים ממוצא אסייתי. המשטרה לא שללה מניע גזעני לרצח, אף שהיורה טען בחקירתו כי הוא עשה זאת בשל "התמכרותו למין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully