וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תשעה ימי אשפוז: שרה נתניהו שוחררה מבית החולים

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 19:05

נתניהו אושפזה בתום סדרת בדיקות בשל דלקת בתוספתן ואף נותחה בתחילת השבוע. מאז שהתה בהתאוששות בבית החולים עד לשחרורה היום

דיון שירה רבן נגד שרה נתניהו, בית הדין לעבודה בירושלים , דצמבר 2019. ראובן קסטרו
דיון שירה רבן נגד שרה נתניהו, בית הדין לעבודה בירושלים , דצמבר 2019/ראובן קסטרו

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שוחררה היום (שישי) מבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים לאחר תשעה ימי אשפוז. נתניהו, אושפזה בשל דלקת בתוספתן, ובתחילת השבוע עברה ניתוח להוצאתו. מאז שהתה בהתאוששות עד היום.

עם אשפוזה נמסר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ליווה אותה במהלך הבדיקות שבסופן הוחלט להסיר את התוספתן. היום, עם שחרורה, נמסר מלשכת ראש הממשלה כי בני הזוג מבקשים להודות להמוני האזרחים ששלחו איחולי החלמה וכן מבקשים להודות לרופאים ולרופאות, לאחים ולאחיות באגף הכירורגי.



.

נתניהו פונתה בשבוע שעבר לבית החולים לאחר שחשה ברע, ובמהלך בדיקה אובחנה כסובלת מהדלקת. אשפוזה נתניהו התרחש ערב טיסתו המתוכננת של ראש הממשלה לביקור באמירויות, והביקור הראשון של נתניהו באבו דאבי מאז החתימה על הסכם השלום לפני כמה חודשים. הביקור נדחה לבסוף, ובתחילה נטען על ידי בכיר ישראלי כי הסיבה לכך היא אשפוזה של נתניהו.

בהמשך קשרו בלשכת ראש הממשלה בין ביטול הביקור לעיכוב בתיאום נתיב הטיסה מעל ירדן, והעריכו כי הקשיים נבעו מביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית עקב מחלוקת בנושא סידורי הביטחון והאבטחה במקום. שר החוץ של ירדן אמר כי ישראל לא עמדה בסיכומים וניסתה ברגע האחרון לכפות סידורי אבטחה שונים שהיו מגבילים את המתפללים בהר הבית ולכן הביקור בוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully