וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו אושפזה עקב דלקת בתוספתן

11.3.2021 / 7:19

רעיית ראש הממשלה פונתה במהלך הלילה לבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שלא חשה בטוב. בבית החולים היא אובחנה עם דלקת בתוספתן והיא צפויה להישאר מאושפזת בימים הקרובים. אשפוזה של נתניהו מגיע לקראת המראתו המתוכננת היום של ראש הממשלה לביקור באיחוד האמירויות

דיון שירה רבן נגד שרה נתניהו, בית הדין לעבודה בירושלים , דצמבר 2019. ראובן קסטרו
אושפזה בהדסה עין כרם. שרה נתניהו/ראובן קסטרו

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו פונתה הלילה (חמישי) לבית החולים הדסה עין כרם, בעקבות דלקת בתוספתן. נתניהו הועברה לבית החולים לאחר שחשה ברע, ובמהלך בדיקה אובחנה בדלקת. מצבה מוגדר טוב, והיא צפויה להישאר באשפוז בימים הקרובים. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ליווה אותה במהלך ביצוע הבדיקות.

אשפוזה של שרה נתניהו מגיע לקראת טיסתו המתוכננת להיום של בנימין נתניהו לביקור רשמי וגלוי ראשון של ראש ממשלה ישראלי במדינה, והביקור הראשון של נתניהו באבו דאבי מאז החתימה על הסכם השלום לפני כמה חודשים. הביקור הצפוי מגיע אחרי שלוש דחיות - פעמיים מצידו של נתניהו, והוא יתקיים 12 ימים לפני הבחירות.

רה"מ נתניהו ורעייתו שרה בהשקת קמפיין הליכוד, 3 במרץ 2021. ללא, אתר רשמי
לפני ביקור מתוכנן באיחוד האמירויות. נתניהו ורעייתו בהשקת קמפיין הליכוד, שבוע שעבר/אתר רשמי, ללא

כמו כן, שהותה של שרה נתניה בבית החולים בא כארבעה חודשים לאחר שראש הממשלה עצמו נאלץ לעבור בדיקה שגרתית במערכת העיכול, שהובילה לנבצרותו לזמן קצר. מטעמו של ראש הממשלה נמסר אז כי בבדיקה נמצאו שני פוליפים קטנים במעי הגס שהוסרו בשלמותם, ובסיומה שב נתניהו לפעילות מלאה.

בתום הבדיקה רופאו האישי של ראש הממשלה, ד"ר צבי הרמן ברקוביץ', מסר עדכון רפואי לשנה האחרונה. "כל הבדיקות שבוצעו כולל בדיקות מעבדה מקיפות כמו סוכר, כולסטרול, תפקודי כבד, תפקודי כליות, ברזל, ויטמנים ובדיקות נוספות יצאו תקינות לחלוטין. לחץ הדם תקין", אמר ד"ר הרמן ברקוביץ'. "ראש הממשלה ממשיך להיות במעקב רופא אף-אוזן-גרון עקב היצרות מעת לעת של מערות האף. לסיכום, מצב בריאותו של ראש הממשלה הוא מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully