וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת רה"מ: שרה נתניהו עברה בהצלחה ניתוח תוספתן בהדסה

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 9:46

בלשכה מסרו כי הניתוח התקיים אתמול בלילה, וכי אשת ראש הממשלה מתאוששת ממנו כעת כשמצבה מוגדר טוב. "נתניהו ליווה את רעייתו עד הכניסה לחדר הניתוח ונמצא איתה כעת", נמסר

שרה נתניהו בדיון בנושא תביעת הדיבה של מני נפתלי כנגד שורת מקורבי רה"מ, בית משפט השלום הרצליה, 2 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
שרה נתניהו/ראובן קסטרו

לשכת ראש הממשלה הודיעה הבוקר (שישי) כי שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, עברה אמש ניתוח להוצאת התוספתן בבית החולים הדסה עין כרם. לפי ההודעה, הניתוח שנוהל בידי הכירורג פרופ' אלון פיקרסקי והרופא המרדים פרופ' ראובן פיזוב הסתיים בהצלחה.

מצבה של נתניהו טוב והיא מתאוששת במחלקה הכירורגית, נמסר מטעם הלשכה, שם הוסיפו כי "ראש הממשלה נתניהו ליווה את רעייתו עד הכניסה לחדר הניתוח ונמצא איתה כעת".

אמבולנס בכניסה לבי"ח הדסה עין כרם. יונתן זינדל, פלאש 90
בית החולים הדסה עין כרם/פלאש 90, יונתן זינדל

נתניהו פונתה בלילה שבין רביעי לחמישי לבית החולים לאחר שחשה ברע, ובמהלך בדיקה אובחנה כסובלת מהדלקת. אשפוזה נתניהו התרחש ערב טיסתו המתוכננת של ראש הממשלה לביקור באמירויות, והביקור הראשון של נתניהו באבו דאבי מאז החתימה על הסכם השלום לפני כמה חודשים. הביקור נדחה לבסוף, ובתחילה נטען על ידי בכיר ישראלי כי הסיבה לכך היא אשפוזה של נתניהו.

בהמשך קשרו בלשכת ראש הממשלה בין ביטול הביקור לעיכוב בתיאום נתיב הטיסה מעל ירדן, והעריכו כי הקשיים נבעו מביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית עקב מחלוקת בנושא סידורי הביטחון והאבטחה במקום. שר החוץ של ירדן אמר כי ישראל לא עמדה בסיכומים וניסתה ברגע האחרון לכפות סידורי אבטחה שונים שהיו מגבילים את המתפללים בהר הבית ולכן הביקור בוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully