וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנה: מפקד להב 433 הדיח בכיר מתפקידו בעקבות משבר אמון עם פקודיו

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 18:09

ניצב מוטי לוי הודיע לנצ"מ יעקב ברמן על סיום תפקידו כמפקד יחידת איתור ותפיסת גנבי רכב. לדברי גורמים במשטרה, ברמן הודח בשל שביעות רצון נמוכה מתפקידו והתנהלותו. לפי ההערכות, הוא היה מועמד למפקד מרחב שפלה, לאחר שמינוי תנ"צ חסן בוטל עקב תחקיר וואלה!

יעקב ברמן. be106.net, אתר רשמי
"משבר אמון ביחידה". ניצב משנה יעקב ברמן/אתר רשמי, be106.net

מפקד יחידת איתור ותפיסת גנבי רכב (אתג"ר) בלהב 433, ניצב-משנה יעקב ברמן, הודח שנה בלבד לאחר שמונה לתפקיד - כך נודע היום (שישי) לוואלה!. מפקד להב 433, ניצב מוטי לוי, זימן ביום רביעי את הקצין והודיע לו כי הוא אינו מתאים להמשיך בפיקוד על היחידה, בין היתר בשל תלונות מצד פקודיו.

נצ"מ ברמן מונה לתפקיד באתג"ר ב-2020, במסגרת סבב מינויים שערך מ"מ המפכ"ל דאז מוטי כהן. גורמים במשטרה סיפרו בשיחה עם וואלה! כי מפקד להב 433 הדיח אותו מתפקידו בימים האחרונים לאור משבר אמון שנוצר בין הקצין לפקודיו ושביעות רצון נמוכה מתפקודו על פיקוד היחידה, שהוסבה בחודשים האחרונים לטיפול בסחר בכלי נשק ואמל"ח.

מוטי לוי, להב 433. דוברות משטרת ישראל
הדיח את הקצין בתום שנה. ניצב מוטי לוי/דוברות משטרת ישראל

עוד הוסיפו הגורמים כי עם כניסתו של נצ"מ ברמן לתפקיד לפני שנה, הוא הדיח מתפקידו ראש מפלג באתג"ר שקצין בודק בדק פרשה מסוימת בעניינו. "הדבר גרם למרמור גדול בקרב פקודיו", ציינו.

גורם בכיר במערכת אכיפת החוק סיפר כי "נצ"מ ברמן הוא הקצין הכי מעוטר במשטרה שידוע כקצין ישר, ישיר ואסרטיבי - לא הסתדר עם סגנון הפיקוד על יחידה בלהב 433 וזה הסיפור".

גורמים במשטרה מעריכים כי ברמן יהיה אחד המועמדים להתמנות לתפקיד מפקד מרחב שפלה במשטרה, לאחר שמינויו של תנ"צ עימאד חסן לתפקיד בוטל עקב תחקיר וואלה! לפיו הוא מנהל יחסים אסורים עם פקודתו ומקדם אותה במקביל. בעקבות התחקיר, מח"ש פתחה בחקירה פלילית ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי החליט לבטל את מינויו של חסן, ששוהה כעת בחופשה על חשבונו.

במשטרה לא עדכנו את התקשורת בדבר הדחתו של ברמן מהתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully