וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נוסטרדמוס חזה שמות המלכה יביא לסוף משפחת המלוכה הבריטית?

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 10:14

לאחר הריאיון של הנסיך הארי ומייגן מרקל, חסידי הנביא נוסטרדמוס חפרו בנבואותיו ומאמינים שמצאו תחזית הרסנית המדברת על סוף עידן המלוכה - שיגיע עם מותה של המלכה אליזבת' השנייה

המלכה אליזבת בנאום נדיר: "אם נהיה מאוחדים - נתגבר על הקורונה"/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

נראה שהרוחות סביב הריאיון של הנסיך הארי ומייגן מרקל לאופרה ווינפרי מסרבות להירגע, והפעם אלו חובבי תיאוריות הקונספירציה שהחלו לחפש רמזים בכתובים של נביאים וחוזים מפורסמים אודות גורלה של משפחת המלוכה הבריטית. מהר מאוד התברר שאחד מחסידי נוסטרדמוס הצליח למצוא בנבואותיו מילים המתייחסות לכאורה לקץ עידן המלכות שיגיע מיד לאחר מות המלכה הנוכחית.

באחת מעבודותיו הכתובות של נוסטרדמוס, Century 8 Quatrain 97, הוא דיבר על "מעצמות גדולות" המשתנות ו"ממלכה שלא צומחת יותר" - כך לפחות נטען בפוסט שפורסם בפורום הקונספירציות Above Top Secret, שם צוטטו דבריו של נוסטרדמוס: "בסוף המלחמה, המעצמות הגדולות מתחלפות. ליד החוף, שלושה ילדים יפים נולדים. יהרסו לאנשים כשיגיעו לגיל. לשנות את ממלכת המדינה ולראות אותה לא צומחת עוד". ב"דיילי סטאר" הבריטי דווח שבפוסט ניסו להסביר את הכתוב: "שלושת הילדים הם הנסיך וויליאם, הנסיך הארי והנסיכה ביאטריס. הנסיך וויליאם נולד למעשה שבעה ימים לאחר תום מלחמת פוקלנד. זה מנבא את סופה של המלוכה הבריטית ואת תחילתה של רפובליקה בריטית שתתרחש בקרוב מאוד".

הנסיך הארי ומייגן מרקל מתראיינים לאופרה ווינפרי. רויטרס
הריאיון שמסמן את תחילת הסוף?/רויטרס

תקופה קשה עברה על משפחת המלוכה הבריטית מאז הריאיון המפוצץ של מייגן והארי שהעלו מגוון האשמות כלפי המשפחה, כולל חששות כביכול מצד אחד מבני המשפחה בנוגע לגוון העור של בנם ארצ'י והתערבות של קייט מידלטון שגרמה למייגן לבכות.

יורש העצר הנסיך צ'ארלס בן ה-72, שלפי הדיווחים לא יכול היה להביא את עצמו לצפות בראיון, יועד להחליף את המלכה מאז שהיה בן שלוש, מה שהופך אותו ליורש העצר הוותיק ביותר בהיסטוריה הבריטית. יש הסבורים שהתחזית של נוסטרדמוס פירושה שהוא לעולם לא יזכה להזדמנות לשבת על כס המלוכה.

עם זאת, מומחי היסטוריה מזכירים כי קטעי הכתיבה המוצפנים של נוסטרדמוס מעורפלים מכדי להיחשב כמידע מהימן לגבי העתיד לקרות. בריאן דאנינג, סופר מדעי ויוצר פודקאסט סקפטואיד, הסביר: "כתבי נוסטרדמוס מנוצלים במספר דרכים מטעות. בין אם זה בעזרת תרגומים דו-משמעיים ושגויים, מתן פרשנויות 'יצירתיות', תיאורים בדיוניים ושבירת קודים שאינם קיימים אצלו - כל אלה תורמים למכלול עצום של מידע, שכולו בסופו של דבר שגוי".

המלכה אליזבת, 13 ביוני 2020. רויטרס
האם נוסטרדמוס חזה את סופה של משפחת המלוכה עם מותה של המלכה אליזבת' השנייה?/רויטרס

נוסטרדמוס, או בשמו המלא מישל דה נוסטרדם, היה אסטרולוג צרפתי שחי במאה ה-16 והוא ככל הנראה הנביא המפורסם ביותר בהיסטוריה, לפחות מאז ימי הנביאים בתנ"ך. החל משנת 1547, בהתבססו על מפות הכוכבים, פרסם האסטרולוג מאות נבואות שפורשו בין היתר כניבוי של המהפכה הצרפתית ושתי מלחמות העולם. תחזיותיו של נוסטרדמוס, שנכתבו לפני כ-500 שנה, נפוצות ונחקרות בעולם עד היום. מאמינו טוענים שהרופא והאלכימאי הצרפתי חזה לכאורה בין היתר את תחילת מלחמת העולם השנייה, עליית היטלר, נפילת הקומוניזם, רצח הנשיא קנדי, השריפה הגדולה של לונדון, אסון התאומים, עצמאותה של הודו והופעתה של מדינת ישראל על מפת העולם.

אולם כמובן שנבואותיו של נוסטרדמוס התגלו לא פעם כשגויות. אם נתייחס רק ל-2020 (כי מן הסתם הוא טעה עוד לפני), נראה שנוסטרדמוס לא דייק כשטען כי מלחמת עולם שלישית תפרוץ בה. הוא גם טעה כשניבא שטראמפ ייבחר שוב לנשיאות ארה"ב (למרות שלדעת טראמפ הוא דווקא צדק), שגה כשציין שיוכתר מלך חדש באנגליה וממש לא דייק לגבי גורלו של קים ג'ונג-און, לפיו הוא יודח מ"כס מלכותו".

חשוב גם להישאר סקפטיים בנוגע לתחזיותיו שהתגשמו - שריפות הענק, שינויי האקלים והמשבר הכלכלי - ולזכור שכל אלה מתרחשים בתדירות די גבוהה, כך שזה די שווה ערך לנבואה שמחר תזרח השמש. בנוסף, תחזיות רבות המיוחסות לנוסטרדמוס אינן אלא פרשנויות שגויות לכתביו, שהותאמו לתקופה המודרנית כדי להתאים לאירועים היסטוריים מסוימים.

תחזיותיו של נוסטרדמוס לשנת 2021 פורסמו אצלנו מוקדם יותר השנה וביניהם הוא חזה קריסה כלכלית, רעידות אדמה קשות, שבבים שישתלו בגופנו, התפרצות סולארית שתביא לשינויי אקלים קיצוניים ויתכן שגם נגיף חדש שיהפוך את האנושות לזומבים. בהצלחה עם זה.

עוד מתחזיותיו של נוסטרדמוס ל-2021:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully