וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שהקיף את כדור הארץ על אופניים נפצע קשה מפגיעת אוטובוס ליד ביתו

11.3.2021 / 10:47

רועי סדן, שהקיף את העולם ב-2007 לבדו, רכב בשולי הכביש כשאוטובוס התנגש בו, סמוך לכניסה לקיבוץ ראש הנקרה. לאחר פעולות החייאה הוא מורדם ומונשם במרכז הרפואי לגליל בנהריה. הנהג נחקר ושוחרר. "מחזיקים לו אצבעות ומתפללים לנס"

בווידאו: רוכב האופניים הישראלי רועי סדן נפגע ממפולת סלעים/עריכה: ניר חן

רועי סדן (39), ההרפתקן ישראלי שהתפרסם ברחבי העולם כשהקיף את כדור הארץ כשהוא רוכב על אופניים, נפצע אמש (רביעי) מפגיעת אוטובוס, כשרכב על אופניו סמוך לכניסה לקיבוץ ראש הנקרה שבו הוא מתגורר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, ולאחר שחזר הדופק פינו אותו לביה"ח בנהריה.

חובש רפואת חירום במד"א דור וקנין סיפר כי הוא "שכב בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנפגע מאוטובוס. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשהוא מורדם ומונשם, במצב קשה ויציב".

מהמרכז הרפואי לגליל שבנהריה נמסר כי אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית ומחבלת ראש. הבוקר עדכן בית החולים כי מצבו עדיין קשה.

רועי סדן המכונה "ג'ינג'י" נפצע במפולת סלעים - IFB עם זיו בילאוס, קונסול ישראל בהודו. -, מערכת וואלה!
סובל מפגיעה רב מערכתית. רועי סדן בשנת 2015/מערכת וואלה!, -

התאונה אירעה בסביבות השעה 14:30, כשאוטובוס של חברת יונייטד טורס, שהסיע נוסעים נע על כביש 4 מצפון לדרום לכיוון נהריה. בקטע הכביש שבו אירעה התאונה יש נתיב אחד לכל כיוון, שוליים צרים ומעקה בטיחות. סדן נע באותו כיוון, על השוליים. כשסטה שמאלה נפגע על ידי האוטובוס, והושלך לתעלה בצד שמאל של הדרך.

המשטרה מסרה שפתחה בחקירה עם קבלת הדיווח על תאונת הדרכים שהתרחשה בכניסה לקיבוץ. בוחני תנועה של המשטרה עשו שעות בזירת התאונה ועיכבו לחקירה את נהג האוטובוס, תושב רמת גן בן 66. הנהג שוחרר והחקירה נמשכת.

עוד בוואלה!

ד"ר שמרית פרקול-פינקל נהרגה בתאונה בת"א: "עולם הסביבה איבד גיבורה"

לכתבה המלאה
רועי סדן, "ג'ינג'י" ההרפתקן ישראלי שהתפרסם ברחבי העולם כשהקיף את כדור הארץ באופניים נפצע מפגיעת אוטובוס. ללא, מערכת וואלה!
אופניו של סדן בזירת התאונה/מערכת וואלה!, ללא

מסעו של סדן, המכונה "ג'ינג'י", סביב העולם, החל באלסקה ב-2007 ונמשך כארבע וחצי שנים, במהלכן גמא 66 אלף קילומטרים תוך שהוא חוצה 42 מדינות. סדן ערך את המסע לבדו, ללא תמיכה של צוותים לוגיסטיים כלשהם. זו לא התאונה הקשה הראשונה שלו. ב-2015 נפגע קשה ממפולת סלעים במהלך מסע בצפון הודו, נפצע קשה וחולץ. בשנים האחרונות הוא מרצה מבוקש על אודות מסעותיו והלקחים הנלמדים מהם.

"לדאבוננו מדובר בביש מזל ואנחנו מחזיקים לו אצבעות ומתפללים לנס שיחלים וישתקם גם מתאונה זו", אומר לוואלה! משה דוידוביץ', ראש המועצה האזורית מטה אשר, "רועי הוא אדם שממצה כל רגע מחייו למימוש חלומותיו, ושום אתגר לא עומד בפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully