וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטייל הישראלי שהקיף את העולם על אופניים נפצע: "מצבו יציב"

10.8.2015 / 17:47

רועי סדן נפצע במהלך טרק רגלי בצפון הודו. זיו בילאוס, קונסול ישראל בניו דלהי, סיפר לאולפן וואלה! NEWS על חילוצו: "היה שיתוף פעולה מוצלח עם חיל האוויר ההודי. כרגע הסימנים מעודדים, זה נראה טוב ונהיה חכמים יותר בימים הקרובים"

בווידאו: רוכב האופניים הישראלי רועי סדן נפגע ממפולת סלעים/עריכה: ניר חן

המטייל הישראלי רועי סדן, שהקיף את העולם על אופניים, נפצע במהלך טרק רגלי בצפון הודו. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS סיפר קונסול ישראל בהודו, זיו בילאוס, כי מצבו של סדן ממשיך להיות קשה אך יציב. "חזרתי מבית החולים בדלהי שבו הוא אושפז אחרי שחולץ ופונה מהעיר לה", סיפר בילאוס. "כרגע מצבו יציב והסימנים מעודדים. זה נראה טוב ונהיה חכמים יותר בימים הקרובים".

"האירוע מתחיל ביום ראשון בבוקר", הוא נזכר. "סדן נפל והחליק בטרק רגלי דווקא. ההודעה על הפציעה מגיעה לחדר המצב ולמחלקת ישראלים בחו"ל. קבוצת ישראלים סייעה בחילוצו הראשוני לבייס קאמפ. אז התחלנו לטפל בחילוץ מוטס בשיתוף פעולה עם חיל האוויר ההודי. סדן פונה במסוק לבית החולים האזרחי בלה, שם טופל ומשם פינינו אותו במטוס אמבולנס מיוחד לדלהי".

עוד חדשות:
מרד במונופול הרבנות: בציונות הדתית מקימים רשת גיור עצמאית
דיפלומטית בכירה: "ישראל וטורקיה עשויות לשתף פעולה בזירה הסורית"
עקרת הבית שמעולם לא הסתבכה: הנאשמת בלינץ' בפצוע הסורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רועי סדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בילאוס סיפר שבשגרירות ידעו שסדן נמצא בהודו ואף התכוננו לפגישה עמו, בנסיבות משמחות יותר. "ידענו שהוא היה בלד ואפילו הייתה מתוכננת לו פגישה אצלנו בשגרירות עם השגריר אחרי שיסיים את הטיול", אמר. "חבל שבגלל התאונה הוא הגיע לדלהי בנסיבות מצערות ואנחנו מתפללים להחלמתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully