וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמון בקינגהאם על הריאיון של הארי ומייגן: "לוקחים ברצינות את הטענות לגזענות"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 20:08

משפחת המלוכה הגיבה לראשונה על הדברים שעוררו סערה, והביעה צער על התחושות שהביע הזוג הפורש. "הם תמיד יהיו בני משפחה אהובים, נבדוק את הטענות באופן פרטי", הבטיחו. בריאיון סיפרה מרקל שחוותה גזענות בארמון, בפרט ביחס לבנה ארצ'י, ופיתחה מחשבות אובדניות כתוצאה מכך

בווידאו: הריאיון של מייגן מרקל והארי עם אופרה ווינפרי ברשת CBS/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

משפחת המלוכה הבריטית הודיעה הערב (שלישי) כי תבחן את הטענות לגזענות שהועלו בריאיון של הנסיך הארי ומייגן מרקל לאופרה ווינפרי.בתגובה ראשונה לריאיון שעורר סערה, אמרו בארמון בקינגהאם כי הם הצטערו לשמוע על חוויותיהם של מייגן והארי בשנים האחרונות, ושהזוג ובנם ארצ'י תמיד יישארו חלק מהמשפחה.

"כל המשפחה הייתה עצובה לשמוע עד כמה השנים האחרונות היו מאתגרות עבור הארי ומייגן", מסרו. "הבעיות שהועלו, ובמיוחד אלו הנוגעות לגזענות, מטרידות. למרות שייתכן כי חוו דברים בצורה שונה, אנחנו לוקחים ברצינות את הטענות לגזענות, ונבדוק אותן באופן פרטי. הארי, מייגן וארצ'י תמיד יהיו בני משפחה אהובים".

אופרה ווינפרי, ריאיון עם הארי ומייגן. Harpo Productions/Joe Pugliese, באדיבות yes דוקו,
הטענות ייבדקו. הארי ומייגן/Harpo Productions/Joe Pugliese, באדיבות yes דוקו

בריאיון שהעניקו אתמול בלילה, הארי ומייגן חשפו יחס גזעני בארמון בבריטניה כלפי בנם. לטענתה של מרקל, בארמון לא היו מעוניינים בכך שבנה ארצ'י יהיה נסיך או יקבל אבטחה מלכותית, בשל חשש "שהוא יוולד עם גוון עור כהה מדי". היא הוסיפה וסיפרה כי פיתחה מחשבות אובדניות בעקבות הקשיים עם משפחת המלוכה.

מרקל האמריקנית, שנולדה לאמא שחורה ואבא לבן, סירבה לומר מי בדיוק במשפחה התייחס לנושא, כדי "שלא ייפגע שמו, זה יסב לו נזק רב". הנסיך הארי מתח ביקורת על העובדה שבמשפחה לא יצאו נגד "כתבות גזעניות" שנכתבו נגד מרקל.

הדברים הובילו לסערה בממלכה. מפלגת הלייבור בבריטניה קראה לארמון לחקור את הטענות והבהירה כי "סוגיות הגזענות והבריאות הנפשית שהעלתה מייגן הן חמורות מאוד", ושרת הילדים בממשלה, ויקי פורד, אמרה כי "אין מקום לגזענות בחברה שלנו וכולנו צריכים לעבוד יחד כדי לעצור אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully