וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכבת קורקינט חשמלי בת 40 נהרגה מפגיעת משאית בתל אביב

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 18:17

הרוכבת בת ה-40 נפגעה על ידי המשאית בזמן שנסעה ברחוב המסגר בעיר. לדברי כוחות ההצלה, היא נלכדה תחת המשאית ולאחר חילוצה נאלצו לקבוע את מותה במקום. בוחנים מאגף התנועה במשטרה החלו באיסוף ממצאים בזירה

בווידאו: רוכבת קורקינט חשמלי נהרגה מפגיעת משאית בתל אביב/צילום: יוסי בר לב/ אנשי הדממה

רוכבת קורקינט חשמלי בת 40 נהרגה היום (ראשון) מפגיעת משאית ברחוב המסגר שבתל אביב. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה. המשטרה בוחנת את נסיבות האירוע.

שני חובשים של מד"א, עידו שיף וערן נדלר, שהגיעו לזירת האירוע סיפרו כי הרוכבת נלכדה מתחת לחלק האחרוי של המשאית וכי נאלצו לחלצה: "ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד והייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים ועכבו את נהג המשאית, תושב טירה בשנות ה-30 לחייו לחקירה.

זירת מותה של רוכבת קורקינט חשמלי בת 30 בתל אביב 7 במרץ 2021. יעקב רפאלי, תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת תאונת הדרכים בין רוכבת קורקינט למשאית בתל אביב/אתר רשמי, יעקב רפאלי, תיעוד מבצעי מד"א

על פי עמותת אור ירוק, מתחילת השנה נהרגו ארבעה רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים בתאונות דרכים, שניים מהם ביומיים האחרונים. עוד נמסר כי בשנת 2020 נהרגו 24 רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים בתאונות דרכים, זאת אף יותר מאלו שנהרגו בשנת 2019.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק, ארז קיטה הביע את צערו העמוק ואמר כי "מגמת ההיפגעות של הרוכבים על הכלים החשמליים הולכת וגוברת מבלי שהמדינה תשקיע ותסלול עבורם שבילי רכיבה שיפרידו אותם מכלי הרכב ויצילו אותם ממוות. פרויקט אופנידן שאמור לייצור עבור הרוכבים רשת שבילי רכיבה בטוחים תקוע ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים גורר רגליים בו בזמן שמגמת הנפגעים וההרוגים רק הולכת וגוברת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully