וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגע תאונת דרכים הוכרז כמת - וחזר לחיים רגע לפני נתיחת הגופה שלו

15.3.2021 / 8:54

צעיר בן 27 מהודו היה מעורב בתאונת אופנוע קשה ורופא קבע את מותו, אלא שדקות אחדות לפני שהפתולוג החל בהליך הנתיחה שלאחר המוות, הוא הבחין לפתע שהאיש שהוכרז כמת עדיין בחיים

צעירה שנקברה בחיים מחולצת מהקבר/Primer Impacto/youtube

בסרטון - צעירה שמתה התעוררה בצרחות בתוך ארון הקבורה

קרוב ל-2,000 חברים ובני משפחה של שאנקר שנמוך גומבי בן ה-27 מהודו התאספו סביב גופתו כשהועבר לבית חולים ממשלתי לצורך הליך הנתיחה שלאחר המוות. הם ממש לא ציפו לקבל לפתע את הבשורה המשמחת ביותר בחייהם כשמבית החולים התקשרו לדווח כי שאנקר עדיין בחיים ולא מת כפי שהכריזו רופאיו. למזלו, רגע לפני שהפתולוג הבכיר החל בהליך הניתוח, הוא הבחין כי הגופה שמולו עדיין זזה והצליח לאבחן כי שאנקר חי.

שאנקר הוא תושב מאהלינגפור, הודו, והוא עבר תאונת אופנוע קשה ב-27 בפברואר והובהל לבית החולים הפרטי בבלגאווי כשהוא סובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. הוא אושפז וחובר למכונת הנשמה, אולם מהר מאוד רופאיו קבעו כי לא ניתן לעשות עוד דבר כדי להצילו והכריזו על מותו. בשיחה עם "טיימס הודו", אחד מבני משפחתו סיפר כי בית החולים הודיע רשמית למשפחה ששאנקר מת. לאחר הידיעה על מותו, הם העבירו את גופתו לבית חולים ממשלתי שם אמור היה לעבור ניתוח לאחר המוות.

עוד בוואלה!

תיעוד מפחיד: המת הוכנס למקפיא ע"י אחיו, אך התעורר ביום שלאחר מכן

לכתבה המלאה
שאנקר שנמוך גומבי הוכרז כמת ו"חזר לחיים". Facebook, צילום מסך
שאנקר שנמוך גומבי הוכרז כמת ו"חזר לחיים"/צילום מסך, Facebook

"הבאנו אותו באמבולנס ביום ראשון בלילה לבית החולים הממשלתי במאהלינגפור", סיפר קרוב משפחתו, "אולם, רופא בכיר בחדר המתים שהתכונן לקראת הליך הניתוח אמר כי הוא מבחין בתנועות. בבדיקה מעמיקה יותר הוא גילה ששאנקר עדיין חי". שאנקר הועבר לבית חולים אחר להמשך טיפול שם מצבו השתפר.

התקשורת ההודית מדווחת

בחקירה נמצא כי אחד הרופאים בבית החולים הפרטי בו אושפז שאנקר החליט לנתק אותו ממכונת ההנשמה כי האמין שהוא נפטר מפצעיו. ממשרד הבריאות ההודי יצאה הודעה כי רופאו של המטופל "הפעיל שיקול דעת מוטעה". בני משפחתו צפויים בקרוב להגיש תלונה רשמית נגד בית החולים הפרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully