וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולא להאמין: צעירה שמתה התעוררה בצרחות בתוך ארון הקבורה

26.8.2015 / 12:37

בני משפחתה של נערה בת 16 טוענים כי שמעו אותה צורחת מתוך קברה, יממה לאחר שמותה נקבע. הם צולמו כשהם מנפצים את הקבר ומחלצים אותה מהארון

צעירה שנקברה בחיים מחולצת מהקבר/Primer Impacto/youtube

הסיפור הזה מוכיח שהחיים יכולים להיות הרבה יותר מזעזעים מכל סרט בדיוני - בני משפחה של נערה בת 16 בהריון מהונדורס טוענים שהיא נקברה בטעות בעודה בחיים, לאחר שבבית החולים קבעו (בטעות) כי היא מתה. בני משפחתה האבלים נדהמו כאשר הם החלו לשמוע צעקות ודפיקות מתוך ארון הקבורה. הם מיד החלו לפרוץ את הקבר והצליחו לשבור אותו ולחלץ אותה מהארון – והכל תועד במצלמה.

על פי הדיווח של הניו יורק דיילי ניוז, נייסי פרז בת ה-16 הייתה בחודש השלישי בהריון ונשואה טרייה, כאשר היא התמוטטה לפתע בביתה והחלה להקציף מהפה. אמה חשבה בתחילה שהיא אחוזה בדיבוק של שד ולכן קראה לכומר מקומי שמתמחה בגירוש שדים, אולם למרבה ההפתעה הוא לא הצליח לסייע לה. היא פונתה לבית החולים שם הרופאים קבעו את מותה והיא הועברה לקבורה – בשמלת הכלה שלה. אולם בני משפחתה מספרים שלמחרת, כאשר ביקרו את קברה, הם החלו לשמוע בכי מתוך הארון.

נייסי פרז נקברה בעודה בחיים. Primer Impacto/youtube, צילום מסך
אמה חשבה בתחילה שהיא אחוזה בדיבוק. נייסי פרז/צילום מסך, Primer Impacto/youtube

"כאשר שמתי את ידי על הקבר שלה שמעתי קולות דפיקה ובכי מגיעים מבפנים. היא צעקה לעזרה", סיפר בעלה רוזי גונזלס, לרשת חדשות מקומית. לדבריו הוא חשב בתחילה שהוא מדמיין זאת, אולם עובדים בבית הקברות אמרו כי גם הם שומעים את הקולות ואז הוחלט לחלץ אותה מהקבר.

בסרטון שפורסם בשבוע שעבר ע"י רשת החדשות Primer Impacto, נראים בני המשפחה כשהם משתמשים בפטיש ענק בכדי לשבור את הקבר עשוי הבטון. כאשר הם הצליחו לחלץ אותה הם סיפרו כי היא לא זזה והייתה קרה למגע, אולם הגופה לא הדיפה ריח רע והצבע שלה היה טבעי ולכן הם הביאו אותה לרופאה מקומית בתקווה שהיא עדיין בחיים. "כולם אמרו שהיא עדיין בחיים אז חשבתי שצריך לבצע בדיקות", אמרה ד"ר קלאודיה לופז אליה הובאה הגופה. למרבה הצער, ד"ר לופז לא מצאה סימני חיים אצל הצעירה וקבעה בשנית את מותה.

עוד באותו נושא

צפו: גבר נקבר בחיים וניסה לחלץ את עצמו

לכתבה המלאה
צעירה שנקברה בחיים מחולצת מהקבר. יוטיוב, צילום מסך
ככה נראו רגעי החילוץ הדרמטיים/צילום מסך, יוטיוב

בני משפחתה נשבעו כי לא דימיינו את הקולות ואף טענו שכיסוי הזכוכית שהיה בתוך הארון היה שבור כאשר הוציאו אותה מהקבר, מה שלטענתם מוכיח כי היא חבטה בו מתוך הארון וניסתה להימלט. אמה אומרת שהיא משוכנעת כי בתה נקברה בחיים ושהרופאים מיהרו מדי לקבוע את מותה בפעם הראשונה.

עוד בנושא
תיעוד: בן 3 נקבר תחת ערימת חצץ - וחולץ בחיים
אישה התעוררה בארון קבורה ושאלה את הקברן "איפה אני?"
המת חזר לחיים רגע לפני שנקבר - והחל לבכות בארון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully