וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניידות חיסונים יגיעו לחסן צוותי הוראה ותלמידים בכל רחבי הארץ

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 12:39

מנתוני החינוך כ-40% מתלמידי כיתות י"א-י"ב התחסנו עד כה לנגיף הקורונה. בנוסף, כ-76% מצוותי החינוך זכאים ל"תו הירוק". גלנט ידרוש את ביטול הקפסולות והארכת שעות הלימוד בבתי הספר

בווידאו: תלמידי כיתות ז'- י' חזרו ללימודים/צילום: ניב אהרונסון ושלומי גבאי

ניידות חיסונים יגיעו היום (ראשון) אל מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ במטרה לעודד את עובדי ההוראה, צוותי החינוך ותלמידים מעל גיל 16 שטרם התחסנו, להתחסן נגד נגיף הקורונה. מהלך זה הוא יוזמה משותפת של משרד החינוך ומשרד הבריאות, בתאום עם הרשויות המקומיות, שנועד להגדיל את כמות המתחסנים בקרב צוותי החינוך והתלמידים בני ה-16 ומעלה.

המהלך בא בכדי לצמצם את שיעור התחלואה בארץ ולשמור על שגרת לימודים רצופה ובטוחה. לצורך ביצוע החיסון, יוקצו אולמות נפרדים או כיתות ייעודיות בבתי הספר, והתורים לקבלת החיסון ייקבעו בהתאם למספר המתחסנים, ובחלוקה לקפסולות על פי ההנחיות. התנאי למתן החיסונים לתלמידים שטרם מלאו להם 18 הוא הסכמת ההורים לכך. בהתאם להנחיות, גם אם ההורים נתנו את הסכמתם, אך התלמיד מסרב להתחסן - לא יינתן לו חיסון.

חזרתם ללימודים של תלמידי חטיבת הביניים, בי"ס חקלאי פרדס חנה, 7 במרץ 2021. שלומי גבאי
תלמידים חזרו ללימודים, הבוקר/שלומי גבאי
שר החינוך, יואב גלנט במהלך הצהרה לתקשורת 28 בפברואר 2021. צילום מסך, אתר רשמי
גלנט מתכוון לדרוש ביטול קפסולות בכיתות י"א-י"ב כדי לאפשר יותר שעות לימוד/אתר רשמי, צילום מסך

שר החינוך, יואב גלנט הודיע אמש כי 76% מצוותי החינוך מחזיקים ב"תו הירוק", לאחר שהשלימו את החיסון השני או החלימו מהנגיף. כ-15% נוספים חוסנו רק במנה הראשונה. עד פסח יוענק ה"תו הירוק" לחלק נרחב מתוך 280 אלף מורים, גננות ועובדי הוראה. בנוסף, לפי הערכות משרד החינוך רק כ-40% תלמידי כיתות י"א-י"ב התחסנו עד כה.

גלנט מתכוון לדרוש בהמשך את ביטול הקפסולות בכיתות י"א-י"ב על מנת לאפשר יותר שעות לימוד בתיכונים ובחטיבות הביניים שחזרו הבוקר ללימודים לארבע עד עשר שעות שבועיות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully