וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים יאשרו: ילדים יוכלו להיכנס למסעדות והופעות בהצגת בדיקה שלילית

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 21:41

על פי ההחלטה המסתמנת, גם אלו שבשל גילם הצעיר טרם התחסנו נגד נגיף הקורונה, יוכלו להיכנס למקומות המקבלים בעלי תו ירוק בלבד. בשלב ראשון, רק 5% מהנכנסים למקום מסוים יהיו ילדים ונוער מתחת לגיל 16

בווידאו: נתניהו קורא להשיב ללימודים את כיתות ז'-י' ומגדיר את ההפרות בפורים בלתי נסבלות/מערכת וואלה!

שרי הממשלה יצביעו הערב (חמישי) על החלטה שתאפשר לילדים מתחת לגיל 16, שאינם מחוסנים בשלב זה נגד קורונה, להיכנס לכל העסקים והאתרים שייפתחו בתחילת השבוע במסגרת התו הירוק - אם יציגו בדיקה שלילית בעלת תוקף של 48 שעות.

על פי הסיכום, שאליו הגיעו יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר ושר הבריאות יולי אדלשטיין, בשלב ראשון רק 5% מהנכנסים למקום מסוים יוכלו להיות ילדים. עוד סיכמו כי בעוד כשבועיים, תתאפשר כניסת ילדים לפעילויות אלו באמצעות בדיקות מהירות.

השלב הבא בהקלות - החל מיום ראשון

  • לימודים בכיתות ז'-י' בערים ירוקות, צהובות וכתומות גבוליות
  • בתי קפה
  • מסעדות קטנות
  • מסעדות (בהזמנה מראש)
  • מלונות
  • גני אירועים
  • כנסים
  • אטרקציות
  • התקהלות של 20 איש בפנים ו-50 בחוץ - מלבד בערים אדומות
הכנות לקראת פתיחת מסעדות בתל אביב 3 במרץ 2021. אבלשום שושני, פלאש 90
הכנות לקראת פתיחת מסעדות בתל אביב, אתמול/פלאש 90, אבלשום שושני

מערכת הבריאות אינה מחסנת נכון להיום ילדים ונוער מתחת לגיל 16, אלא מבוגרים בלבד. בשל כך, ככל אדם אחר שלא חוסן נגד הנגיף, המקומות שנפתחו במסגרת השלב הנוכחי בהקלות אמורים היו להיות סגורים בפניהם. אולם, החלטת השרים צפויה להפוך את ההחלטה - ולאפשר גם להם להגיע לאותם בתי עסק. ההורים לעומתם, יהיו מחויבים להיות מחוסנים ולא תתאפשר כניסתם בכפוף לבדיקה.

הממשלה אישרה ביום שני השבוע את השלב הבא של ההקלות, שייכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב. במסגרתו, ישובו כיתות ז'-י' לבתי הספר בערים ירוקות, צהובות וכתומות גבוליות, וייפתחו מסעדות, בתי קפה, גני אירועים, כנסים ואטרקציות. הגבלת ההתקהלות תתרחב ל-20 איש במקום סגור ו-50 במקום פתוח.

בשלב זה, המתווה שאושר מאפשר פתיחה תחת הגבלות מורכבות. המסעדות, למשל, יוכלו לארח סועדים תחת הגבלות התו הסגול בחוץ ותחת הגבלות התו הירוק בפנים. כלומר, אלו שאינם מחוסנים ומחלימים יוכלו לשבת רק בחוץ. את ההגבלות אלו יידרשו בעלי המסעדות לאכוף בעצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully