וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום דיון בייצוג החסר: לשכת עורכי הדין הזמינה ל"הרצאת סטיילינג" ביום האישה

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 21:41

בהזמנה שפרסם מחוז חיפה של הלשכה, נכתב כי ביום האישה יעסקו בנושאים כמו "איך לבנות מלתחה" ו"שילוב נכון של טרנדים עכשוויים". עורכות דין זעמו על העיסוק במראה חיצוני ולא באלימות נגד נשים ובמעמדן בתחום. לשכת עוה"ד: "הניסיון לשוות לאירוע נופך פוגעני - פסול"

אירוע סטיילינג של לשכת עורכי הדין בחיפה לרגל יום האשה. ללא, צילום מסך
"איך לשדרג אאוטפיט". הזמנת לשכת עורכי הדין/צילום מסך, ללא

מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין גרר ביקורת לאחר שהחליט לקיים "הרצאה בנושא סטיילינג" לרגל יום האישה שייערך ביום ראשון הקרוב. על פי ההזמנה לאירוע, בין נושאי ההרצאה יהיו "איך לבנות מלתחה חכמה, ורסטילית ונכונה, פריטי חובה בכל ארון של נשות קריירה, איך לשדרג אאוטפיט של יום עבודה ללוק ערב, ושילוב נכון של טרנדים עכשוויים וגוונים מחמיאים".

בימים האחרונים פרסם ועד המחוז את ההרצאה בעמוד הפייסבוק שלו, וגרר תגובות נזעמות מעורכות דין. "פשוט משפיל, אין לי מילה אחרת", כתבה אחת מהן, ואילו עורכת דין אחרת הגיבה: "ברור שאלה הנושאים המעסיקים עורכות דין כיום וכי ביום חשוב זה, יש להעלות על נס את מראן החיצוני ולא להתייחס, חלילה, לאלימות הגואה נגד נשים, לייצוג הנשים בתחום ועוד. לפעמים, עדיף לא לעשות ולומר כלום מאשר ליזום דבר כל כך מביש".

מלשכת עורכי הדין נמסר בתגובה: "לשכת עורכי הדין דוגלת בעשייה מקצועית יום-יומית למען ציבור עורכות ועורכי הדין תוך שמירה על כבוד כלל הציבור בישראל ללא הבדל דת, גזע או מין. הלשכה לקחה על עצמה תפקידים חברתיים רבים, ובהם גם צמצום האפליה בין המינים, ובכך הייתה בין הראשונים שעתרו לבג"ץ על אי שילובן של נשים בקבינט הקורונה".

"במסגרת האירועים המקצועיים הרבים שהלשכה מארגנת לאורך כל ימי השנה ולציון יום האישה הבינלאומי, יתקיימו בשבוע הבא ימי עיון מקצועיים בנושא 'משפט, חברה, פוליטיקה, מגדר' בהשתתפות שופטות, נבחרי ציבור, מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה, עורכות דין ועוד. הניסיון לשוות לאירוע שיתקיים במחוז חיפה נופך פוגעני, מהווה התעלמות מוחלטת מפעילות הלשכה, פסול, מקומם וחסר כל אחיזה במציאות", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully