וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שבוע: הוכפל מספר גני הילדים שנסגרו בעקבות התפרצות קורונה

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 12:22

מנתוני משרד הבריאות עולה כי 471 גנים סגורים לעומת 203 שבוע קודם לכן. ברמת גן, סייעת שלא התחסנה נגד קורונה הדביקה שתי גננות ו-16 ילדים. לפי המשרד, מקורם של יותר ממחצית ממקרי התחלואה - במערכת החינוך

בווידאו: תלמידי ז'- י' מוחים על ההחלטה שלא להחזיר אותם לבית הספר/צילום: ראובן קסטרו, עריכה: אסף דרורי

מספר גני הילדים שנסגרו בעקבות התפר צות קורונה הוכפל בשבוע - כך עולה היום (רביעי) מנתוני משרד הבריאות. נכון לאתמול, 471 גנים סגורים לעומת 203 שבוע קודם לכן.

לפי הנתונים, מקורם של יותר ממחצית ממקרי התחלואה (52%) במערכת החינוך, לעומת 48% מיתר האוכלוסייה. דוגמה אחת להתפשטות הנגיף היה בגן ברמת גן, בו סייעת שלא התחסנה הדביקה שתי גננות ו-16 ילדים.

הנתונים מתפרסמים ארבעה ימים לפני החזרה ללימודים של תלמידי כיתות ז'-י' בערים ירוקות, צהובות וכתומות גבוליות. בנוסף, ביום ראשון מערכת החינוך המיוחד תחזור ליום לימודים מלא.

פתיחת גני ילדים עם כניסת ההקלות בסגר לתוקף, 18 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
אלפי ילדים בבית. פתיחת גן אחרי הסגר השני/ראובן קסטרו

מוקדם יותר השבוע עדכן משרד החינוך כי שני שליש בלבד מעובדי ההוראה התחסנו לנגיף או החלימו ממנו. המשרד העריך, בהתבסס על נתוני החיסונים שפרסם משרד הבריאות על הציבור הכללי, כי בצירוף עובדי ההוראה שהתחסנו במנה הראשונה - הנתון עולה לכ-80% מאז שהחל המבצע בסוף דצמבר.

בדקו את מגמת התחלואה במקום מגוריכם

הנתונים מראים כי 160 אלף מתוך 243 אלף עובדי הוראה קיבלו את המנה השנייה או חלו בקורונה והחלימו. בחלוקה למגזרים, עולה כי במגזר הכללי 87 אלף מתוך 118 אלף התחסנו או החלימו, 74%, במגזר הדתי עשו זאת 27 אלף מתוך 42 אלף איש, 64%, במגזר החרדי 19 אלף מתוך 32 אלף, 59%, ובמגזר הלא יהודי 27 אלף מתוך 51 אלף - 53%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully